اخبار داغ

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل:

آمریکا از سر استیصال سپهبد سلیمانی را به شهادت رساند

آمریکا از سر استیصال سپهبد سلیمانی را به شهادت رساند
مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: آمریکا از سر استیصال دست به خون سردار دلها آلود،آنها وقتی دیدند قدرت خاورمیانه در دستان فرمانده ماست و روز به روز منزوی تر می شوند پروژه ترور را طرح ریزی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، حجت الاسلام میثم فیاضی ظهر امروز در اجتماع بزرگ مردم اردبیل به مناسبت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس در میدان عالی قاپو اظهار داشت: امروز با همان عشقی که برای شهدای کربلا در روز عاشورا در این مکان جمع می شویم برای  بیعت با ائمه اطهار و سالار شهیدان گرد هم آمده ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما, ،,

وی افزود: یکی از نورهایی که در مکتب حضرت امام حسین (ع) تربیت یافته بود و همچون سالار شهید که به دفاع از اسلام برخاست شهید سلیمانی بود که با خون خود امضاء کرد و شهادت داد که با گذشتن از جان خود اسلام و قرآن را حفظ خواهم کرد.

,

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل  با اشاره به اینکه سردار سلیمانی عباس (ع) وار درکنار رهبر انقلاب بود گفت: یکی شاخصه یاران امام حسین (ع) ولایت مداری آنها است و حاج قاسم نیز از خصوصیات مستثنی نبود.

,

وی تصریح کرد: خصوصیات رفتاری شهدای کنونی ما نیز همچون یاران سید و سالار شهیدان به هم گره خورده است و این عزیران با همان رجز خوانی ها زمانعاشورا پا به میدان نبرد می گذارند.

,

حجت الاسلام فیاضی ابراز داشت: خون شهید سلیمانی  همچون خون جاودانه امام حسین (ع) که اسلام را ماندگار کرد باعث تداوم انقلاب اسلامی می شود.

,

وی با اشاره به اینکه دشمن معنای شهادت را درک نمی کند اظهار داشت:اکنون آمریکا 16 کشور را واسطه انداخته است ؛اما هیچ خون بهایی جز نابودی آمریکا اسراییل تقاص ذره ای از این جنایت نیست.

,

حجت الاسلام فیاضی با اشاره به سخنان سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان گفت: سید حسن گفت:«کفش شهید سلیمانی با ارزش تر از سر ترامپ است.» اما به اعتقاد بنده خاک پای حاج قاسم ازکل سیاسمتداران آمریکا ارزشمند تر است.

,

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: باید به حال روز این دنیا که ناقضین حقوق بشر را مدافع حقوق انسانها معرفی می کنند گریست ؛جنایتکارانی که در سوریه ،عراق و یمن دست به هر جنایتی زده اند را مدافع حقوق بشر می نامند.

,

وی با طرح این سوال که چرا سردار سلیمانی را به شهادت رساندند گفت: آمریکا از سر استیصال دست به خون سردار دلها آلود،آنها وقتی دیدند قدرت خاورمیانه در دستان سردار ماست و روز به روز منزوی تر می شوند پروژه ترور را طرح ریزی کردند.

,

وی در پایان تاکید کرد: اگر امروز یک قاسم سلیمانی را به شهادت رساندند بدانید هزاران سردار سلیمانی سلیمانی از امروز خون و می روید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه