اخبار داغ

حجت الاسلام گرجی:

تربیت هزاران قاسم سلیمانی وظیفه امروز دانشگاه هاست

تربیت هزاران قاسم سلیمانی وظیفه امروز دانشگاه هاست
استاد حوزه علمیه اصفهان با بیان اینکه پرورش هزاران قاسم سلیمانی، نسل و تفکر ایشان وظیفه امروز دانشگاه‌هاست، عنوان کرد: در بخش های آموزش عالی، باید بچه هایمان را عاشق جهاد تربیت کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ حجت الاسلام مهدی گرجی در مراسم بزرگداشت شهادت سپهبد سلیمانی در مسجد دانشگاه اصفهان با بیان اینکه همیشه در طول تاریخ بشر از مرگ می ترسید و مردن را پایان کار می دانست، اظهار کرد: در صورتی که ما میدانیم که مرگ پل از این حیات به حیات دیگر است و بشر با مردن نابود نمی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , صاحب نیوز, ؛,

کارشناس دینی و استاد حوزه علمیه استان اصفهان تصریح کرد: کسانی از مردن می ترسند که مرگ را نابودی می دانند؛ از عدله همین بقا شهدا هستند.

,

وی با بیان اینکه در این شرایط سخت امروز کشور، خون شهید سلیمانی جان دوباره به کشور داد، خاطر نشان کرد‌‌: شهید سردار سلیمانی مانند نور شمعی است که راه را برای ما روشن می کند.

,

حجت الاسلام گرجی در ادامه گفت: خروجی از این جلسات باید علاوه بر درخواست تقاص، تقویت روحیه شهادت باشد و امام راحل گفتند که ملتی که شهادت دارد ذلت ندارد.

,

استاد حوزه علمیه اصفهان در ادامه با بیان اینکه پرورش هزاران قاسم سلیمانی، نسل و تفکر ایشان وظیفه امروز دانشگاه‌هاست، عنوان کرد: در بخش های آموزش عالی، باید بچه هایمان را عاشق جهاد تربیت کنیم.

,

گرجی گفت: اعتقاد ما این است که مردگان زنده اند، شهدا که جایگاه متفاوتی دارد، شهید نظر می کند و این عبارت را برای هیچ فردی نداریم.

,

وی افزود: به سیره شهدا توجه کنیم، دلیل اینکه سردار مورد علاقه همه سلایق و علایق مختلف کشور بود، اخلاص حاج قاسم بود که ایشان را متمایز کرد.

,

کارشناس دینی در ادامه بیان کرد: شهید سپهبد سلیمانی فرمودند کسی که میخواد شهید شود باید قبل از آن شهید باشد.

,

وی ادامه داد: دانشگاه، نماز و شهادت هدف نیست، این ها وسیله‌اند تا به انسان را به هدف که خداست، برسیم.

,

کارشناس دینی و استاد حوزه علمیه استان اصفهان تأکید کرد‌: حاج قاسم را در در بحث انتخابات گم نکنیم، امروز ایران نیاز به وحدت دارد، توجه به ولایت یکی از اصلی‌ترین ویژگی حاج قاسم بود.

,

گرجی اظهار کرد‌: نقطه صلابت و اتحاد ما ولایت فقیه است که باید آن را حفظ کنیم، اخلاق، ولایت‌مداری و توجه به خانواده شهدا از جمله دیگر ویژگی های شهید سلیمانی بود.

,

وی در پایان تصریح کرد‌‌: چیزی که می تواند نام شهدای ما را حفظ کند این است که دانشگاه ها باید قدرت اداره کشور به رخ دنیا بکشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه