اخبار داغ

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

حضور با شکوه مردم در مراسم تشییع شهید سلیمانی مانور بیعت با نظام اسلامی است

حضور با شکوه مردم در مراسم تشییع شهید سلیمانی مانور بیعت با نظام اسلامی است
نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: حاج قاسم بند بند وجودش نفرت از آمریکا و استکبار ستیزی بود و مقوله مذاکره منفورترین کلمه ای بود که به گوش حاج قاسم می خورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ آیت الله سید احمد خاتمی شامگاه گذشته در مراسم تشییع شهیدان سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و سردار حسین پورجعفری در مصلای بزرگ امام علی(ع) شهر کرمان اظهار کرد: شما مردم کرمان افتخارات فراوانی داشتید که با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی افتخار دیگری به آن افزوده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری افزود: کرمان استان کریمان است و با این شهادت کرامتی ویژه پیدا کرد و آنچنان که در اهواز و مشهد و قم مردم سنگ تمام گذاشتند حضور پر شکوه شما فردا چشم جهانیان را خیره می کند.

,

آیت الله خاتمی تصریح کرد: بزرگی سردار قابل توجه است که حتی در آخرین لحظات عمرش به به یاد هم وطنان خود بود و اوج اخلاص را باری دیگر نشان داد و گفت مرا در کنار دوستان شهیدم و بدون اسم های عنوان دار در گلزار شهدای کرمان دفن کنید.

,

وی بیان کرد: اسلام به این شهید تربیت یافته در این مکتب و کرامات او به خود می بالد که فرزندی این چنین را به جامعه تحویل داده شده است.

,

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه تشییع که سردار شهید در این دو روز کاملا هدفمند بود، عنوان کرد: هر کسی که در این مراسمات حضور داشت حرف از انتقام می زد و این به معنای این است که ما آماده ایم تا بگوییم راه سردار سپهبد شهید سلیمانی ادامه دارد و ما خواهان شدیدترین انتقام هستیم.

,

آیت الله خاتمی تصریح کرد: مسئولان وعده دادند به وقت و در زمان مناسب انتقام سختی خواهند گرفت و به تعبیر رهبر مجاهد حزب الله سر ترامپ به اندازه کفش های حاح قاسم سلیمانی هم ارزش ندارد و آمریکایی ها گلی معطر را از ایران گرفتند و اشک های سوزناک امروز رهبری را در نماز همه دیدیم.

,

وی افزود: تشییع روزهایی که گذشت و تشییع فردا در کرمان مانور بیعت با نظام اسلامی است چرا که شهید سلیمانی تمام هستی خود را برای نظام اسلامی گذاشت و در حقیقت هشداری است به دشمنان که بدانند اگر به نظام اسلامی چپ نگاه کنند بد می بینند.

,

به فضل خدا نه تنها ایران خزب الله حهان اسلام نصنم عستند تا انتقام لین خون های پاک را بگیرند.

,

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری اذعان کرد: به تعبیر زیبای ولایت زمان بزن و دررو گذشته است و به فضل خدا نه تنها ایران که خزب الله جهان اسلام نیز مصمم اند انتقام این خون های پاک را بگیرند.

,

آیت الله خاتمی خاطر نشان کرد: ویژگی برجسته سردار سلیمانی فرماندهی مقاومت است و آمریکا در پی تشکیل خاورمیانه بزرگ با در دست گرفتن لبنان، عراق و سوریه بود ولی به فضل خدا با همت حاح قاسم و حاح قاسم ها خاورمیانه جدید با محوریت دو شعار “مرگ بر آمریکا” و ” مرگ بر اسرائیل” در حال شکل گیری است که این خاورمیانه جدید با این محور مدیون حاج قاسم سلیمانی است بزرگی که کابوسی برای آمریکا و رژیم صهیونیستی بود.

,

وی تاکید کرد: جنگ که تمام شد نا امنی در کرمان موج می زد و اشرار و قاچاقچیان در کشور جولان می دادند که در این زمان مبارزه با قاچاقچیان به این مرد بزرگ واگذار شد که به خوبی از عهده آن برآمد و بعد از آن مسئولیت سپاه قدس در اختیار حاج قاسم قرار گرفت و کابوسی برا آمریکا شد که فرماندهی مقاومت با محوریت نفرت از آمریکا شکل گرفت.

,

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: حاج قاسم به معنای دقیق کلمه عاشق بی قرار ولایت بود و خوب فهمیده بود که حاکمیت اسلام و امنیت امروز مدیون ولایت است.

,

آیت الله خاتمی با بیان این که جبهه مقاومت در منطقه مدیون راهنمایی های ولایت است،بیان کرد: حاج قاسم بند بند وجودش نفرت از آمریکا و استکبار ستیزی بود و مقوله مذاکره منفورترین کلمه ای بود که به گوش حاج قاسم می خورد و دنیا هم فهمید در قصه برجام اوج مذاکره صورت گرفت ولی ناجوانمردی آمریکا را دیدند .

,

وی ادامه داد: آمریکایی ها این قرار داد بین المللی را با کمال وقاحت پاره کردند و نشان دادند مذاکره با گرگ ها معنا ندارد و در مقابل گرگ ها فقط مقاومت و شعار جانانه مرگ بر آمریکا جواب می دهد.

,

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری تشریح کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی استکبار ستیز بود و این را ثابت کرد که عزت ایران اسلامی در سایه صبر و استقامت است.

,

آیت الله خاتمی گفت: این‌همه محبوبیت حاج قاسم عادی نیست و یک امر خدایی است که ریشه در اخلاص دارد و همانطور که رهبری فرمودند آنان که خدایی عمل می کنند محبوب دل ها می شوند.

,

وی خاطر نشان کرد: این شهید ۶۳ ساله ۴۰ سال در جبهه بود که در طول این مدت انگیزه اخلاص و کار برای خدا لحظه ای از او دور نمی شد و در مصاحبه های مردنی از خدمات این سردار در عرصه ایجاد امنیت بسیار یاد شد.

,

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: آمریکا و اسرائیل داعش را ساختند تا نا امنی را در جهان اسلام به وجود آورند ولی کسی که گفت تا کمتر از سه ماه داعش نابود می شود و به قولش عمل کرد حاج قاسم سلیمانی بود.

,

آیت الله خاتمی با بیان اینکه امروز همه آمدند تا بگویند خدمتگزاران خود را از یاد نمی برند، افزود: شهید حاح قاسم ۲۴ ساله بود که در جبهه وارد شد و بعد از آن حدود ۴۰ سال آرام نگرفت و وجودش سر تا پا خدمت بود و خون او هم همین نقش را آفرید.

,

وی در پایان مطرح کرد: این مایه افتخار است که شهید و همراهانش هنوز دفن نشده اند که مجلس عراق اخراج نظامیان آمریکایی را از عراق تصویب کرد و این آثار خون پاک این شهیدان است.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه