اخبار داغ

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب:

امروز تفکر حاج قاسم سلیمانی در جای جای دنیا تکثیر شده است

امروز تفکر حاج قاسم سلیمانی در جای جای دنیا تکثیر شده است
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: امروز تفکر حاج قاسم سلیمانی در جای جای محور مقاومت بوده و جهان شمول شده است و این انقلاب نیز با خون شهدا آبیاری شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، حجت الاسلام عسگر امامی امروز در مراسم گرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان ایشان در گوگ تپه میاندوآب با تبریک و تسلیت شهادت شهید سپهبد سلیمانی و همرزمانش، اظهار کرد: سردار سلیمانی عاشق شهادت بودند و به آرزوی خود رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه انتقام سختی از آمریکای جنایتکار در راه است، افزود: ابهت پوشالی آمریکای جنایتکار و سردمداران حیوان صفت آنها شکسته است و این را از پیام هایی که از ترس انتقام می فرستند به خوبی می توان فهمید.

,

وی با اشاره به اینکه پیام انقلاب اسلامی امروز به دنیا صادر شده است، گفت: امروز انقلاب اسلامی، دشمن را مضمحل کرده است.

,

امامی با بیان اینکه هدف دشمنان از تشکیل داعش، اسلام هراسی و ایجاد اختلاف در امت اسلام و مقابله با انقلاب اسلامی که مقدمه ای برای ظهور امام زمان(عج) است، بود، تصریح کرد: داعش را تشکیل دادند تا عراق و سوریه در دست آنها باشد  ولی شهید سردار سپهبد سلیمانی وارد میدان شده و حکومت داعش را نابود ساخت.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب اظهار کرد: امروز هدف دشمنان مقابله با فرهنگ مقاومت بوده و می خواهد اهداف انقلاب محقق نشود ولی فکر و خیال خامی بوده و قطعا شهید سلیمانی برای آنها خطرناک تر از سردار سلیمانی است.

,

امامی افزود: امروز تفکر حاج قاسم سلیمانی در جای جای محور مقاومت بوده و جهان شمول شده است و این انقلاب نیز با خون شهدا آبیاری شده است.

,

وی با بیان اینکه مردم در تشییع پیکر مطهر شهدای مقاومت و شهید سردار سپهبد سلیمانی نشان دادند که ماسوای برخی مسئولان بی کفایت هستند، اظهار کرد: آمریکای کثافت و جنایتکار باید از منطقه خارج شود و قطعا نیز انتقام سختی در انتظار جنایتکاران است.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: امروز وظیفه ما سنگین تر شده است و هر یک از ما وظیفه داریم به وظیفه خود در قبال خون شهدا و صدور انقلاب که هدف سردار سلیمانی بود، عمل کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه