اخبار داغ

بصره پیکر ابومهدی را در آغوش کشید؛

حضور میلیونی مردم عراق در مراسم تشییع یاور سردار سلیمانی+فیلم‌وعکس

حضور میلیونی مردم عراق در مراسم تشییع یاور سردار سلیمانی+فیلم‌وعکس
پیکر مطهر شهید سرافراز، ابومهدی المهندس پس از حضور و تشییع باشکوه مردم ایران و گذشتن از مرز شلمچه به سیل منتظران خود در بصرهِ عراق رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیکر مطهر شهید سرافراز، ابومهدی المهندس پس از حضور و تشییع باشکوه مردم ایران و گذشتن از مرز شلمچه به سیل منتظران خود در بصره رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

هم‌اکنون پیکر این فرمانده شهید در حلقه میلیونی در بصره در حال تشییع است.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

پیکر پاک این شهید سرافراز، صبح امروز از طریق فرودگاه آیت‌الله جمی با استقبال با شکوه مردم خوزستان وارد شهرستان آبادان شد.

,

آئین تشییع این شهید سرافراز از آبادان آغاز  و تا خرمشهر و شلمچه ادامه پیدا کرد.

,

 

,

, ,

 

,

فرماندار ویژه آبادان خبر از تعطیلی تمامی ادارات و مدارس شهر آبادان برای شرکت در تشییع پیکر مطهر ابومهدی مهندس، از فرماندهان حشد شعبی که در حمله ارتش آمریکا بامداد جمعه کشته شد، داد.

,
جمعی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم، شهدای دفاع مقدس و برخی از مسؤولان نظامی و استانی در آیین تشییع و بدرقه شهید ابومهدی المهندس حضور پیدا کردند.
,

حضور قشرهای مختلف مردم از زن و مرد و پیر و جوان در کنار هم، سران طوایف و عشایر عرب و پرچمهای برافراشته آنان، در کنار مسئولان جلوه باشکوهی به این استقبال داد.

,

 

,

, ,

 

,

به طوری که مردم آبادان و خرمشهر از صبح امروز بی قرار پیکر یار حاج قاسم سلیمانی در فرودگاه بودند و ساعت 8 و 30 صبح به مراد دل خود رسیدند؛ با ورود پیکر ابومهدی المهندس صدای مرگ بر آمریکا و آبادان یک کلام انتقام انتقام در فرودگاه پیچید.

,

لحظاتی بعد پیکر این شهید محور مقاومت در میان «الله اکبر آمریکا شیطان الاکبر» و «لبیک یا حسین» به میان جمعیت تشییع کننده آمد تا دوباره عطر شهادت و مقاومت در آبادان مقاوم بپیچد.

,

آیت الله جزایری نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان و امام جمعه های آبادان و خرمشهر، فرمانداران آبادان و خرمشهر از پیکر این شهید استقبال کردند.

,

پیکر مطهر شهید ابومهدی از فرودگاه آبادان به زیارتگاه سیدعباس آبادان منتقل و پس از تشییع و وداع به سمت خرمشهر انتقال داده شد.

,

پیکر مطهر این شهید والامقام سپس از میدان شهید ستاری تا میدان دانشگاه علوم و فنون دریایی آبادان و پس از آن تا پل قدیم به سمت میدان مقاومت خرمشهر تشییع شد.

,

پس از بدرقه عشایر و مردم شهیدپرور آبادان و خرمشهر این پیکر به مرز شلمچه منتقل شد تا تحویل مقام‌های عراقی شود.

,

زنان آبادانی و خرمشهری نیز حضور پرشوری در میان استقال کنندگان داشتند و در عزاداری خود با شعارهای الیوم نعزی فاطمه(س) و هیهات من الذله بر حماسه حضور مردم افزودند.

,
حضور سردار نقدی در آبادان 
, حضور سردار نقدی در آبادان ,
 
,
در آیین استقبال رسمی از پیکر مطهر مجاهد شهید ابومهدی المهندس سردار نقدی معاون فرهنگی سپاه پاسداران و سردار خادم الشهدا فرمانده قرارگاه کربلا و جمعی از مسئولان استان نظامی و انتظامی خوزستان حضور پیدا کردند.
,

 پیکر مطهر شهید سرافراز، ابومهدی المهندس پس از حضور و تشییع باشکوه توسط مردم خوزستان از گذرگاه شلمچه به عراق انتقال داده شد.

,  پیکر مطهر شهید سرافراز، ابومهدی المهندس پس از حضور و تشییع باشکوه توسط مردم خوزستان از گذرگاه شلمچه به عراق انتقال داده شد.,

 

,

در حال بروزرسانی ....

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه