اخبار داغ

یادداشت؛

نمک نشناس نباشیم!

نمک نشناس نباشیم!
خطاب به برخی رسانه های کردستان می گویم؛ مطالعه و تحقیق کنید بصورت مستند که نقش شهید سردار سلیمانی در شکست داعش و نجات کردهای اربیل چه بوده است؟ داعش اگر به مرزهای کردستان و مریوان و بانه می رسید چه پیش می آمد؟ آیا شما تا بحال دختر جوانی را در حال فروش دیده اید؟ شما تا به حال تجاوز به یک زن در مقابل شوهرش را دیده اید؟ ندیده اید چون سلیمانی ها نگذاشتند که به شهرهایتان برسند تا ببینید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، یکی از کاربران سایت کُردتودی با ارسال مطلبی نوشته است: یادم هست روزی که بحث رفراندوم کردستان عراق بود و برخی لحظه ای اخبار آن را اعلام می کردند و این روزها از خبر به این مهمی، از تشییع جنازه بی نظیر در کل تاریخ بشر چشم پوشی کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

شاید بگویند که ارتباطی با شهر سنندج ندارد، مگر از مراسمات بزرگداشت سردار سلیمانی در سنندج مثل روز یکشنبه در مسجد جامع خبری گذاشتند؟

,

این سخنان برای این نیست که فکر کنند صاحب رسانه اند و کسی به آن رسانه نیازی دارد، خیر؛ ابدا.

,

در شرایطی که دهانِ بسته تمام رسانه های دنیا و خبرنگارهای مطرح فرانسوی و آمریکایی و بازیگران آنان و حتی تلویزیون ملی چین و حتی پخش زنده سی ان ان باز شده و در حال گزارش این تجمع چند میلیونی هستند، اصلا اهمیت کانالی تلگرام در میان نیست بلکه این سخنان را برای حال خود آنان مینویسم؛ که نقش شما در این پازل چیست؟ شما در کجای این جغرافیا ایستاده اید؟ آیا این سردار، قهرمان این استان نیست؟ آیا خبر یک خواننده را هم به این اندازه پوشش خبری می دهید؟ شما با وجدانتان چه خواهید کرد؟

,

مطالعه و تحقیق کنید بصورت مستند که نقش این سردار در شکست داعش و نجات کردهای اربیل چه بوده است؟ داعش اگر به مرزهای کردستان و مریوان و بانه می رسید چه پیش می آمد؟ آیا شما تا بحال دختر جوانی را در حال فروش دیده اید؟ شما تا به حال تجاوز به یک زن در مقابل شوهرش را دیده اید؟ ندیده اید چون سلیمانی ها نگذاشتند که به شهرهایتان برسند تا ببینید.

,

بله، گلایه از وضع اقتصادی کشور بحق و کاملا بجا و صحیح است و این فشار روی تمام مردم کشور است چه بسا در خیلی از مناطق غیرکورد و شیعه حتی بیشتر از کردستان است که نمونه هایش را شمایِ رسانه ای باید بهتر بدانید،اما آیا این دو مقوله با هم متفاوت نیستند؟

,

هرچند که می گذرم از بحث دموکراسی و صندوق رای و آرای بالای  70درصدی این استان و نقش همین رسانه ها در آن که موجب قدرت گرفتن مسببان بی عرضه ی این شرایط اقتصادی شد.همه ی این مردمِ عزادار فرق سرباز و سربار را می فهمند.

,

کارِ به تصویر کشیدن این عظمت روی زمین نمانده، بلکه منظور این است که شما خودتان را نشان دهید، صفای کردستان را نشان دهید، شما امروزتلاش کنید برای نشان دادن چهره ی کردستانی فرهنگی برای جذب گردشگر و سرمایه گذار. شما امروز بعنوان یکی از زبان های سنندج نشان دهید که قدردان زحمات این سرادر هستید.

,

شکر نعمت نعمتت افزون کند و کفر این نعمت و ناسپاسی و "به ما چه" گفتن موجب خواب می شود، و بنا بر سنت الهی، خدای ناکرده روزی نشود که چکمه ی نامردان باعث بیداری شود چون قهرمانان را یاد نکردیم و کفران آن پای دیوها رو باز کرد.

,

خوب می دانید، خوب می دانید چون زیاد دیده اید که امروز باز هم اگر حمله ای به کردستان شود اگر داعشی به مرزهای آن برسد اگر در شهر اتفاقی رخ دهد اگر، اگر و هزاران اگر دیگر، باز همین سلیمانی های سینه سپر می کنند و خون می دهند برای حفظ جان و مال و ناموس کرد و به این افتخار می کنند. شما امروز چه میخواهید کنید؟

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه