اخبار داغ

امام جمعه بروجرد:

پیاده‌روی اربعین مرهون تلاش‌های شهید سپهبد سلیمانی است

پیاده‌روی اربعین مرهون تلاش‌های شهید سپهبد سلیمانی است
امام جمعه بروجرد گفت: شهید سلیمانی با اقدامات و جانفشانی خود سبب نجات چندین کشور شد و برگزاری راهپیمایی بزرگ اربعین مرهون تلاش های این شهید بزرگوار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، حجت الاسلام سید علی حسینی صبح امروز در شورای فرهنگ عمومی با اشاره به شهادت شهید سلیمانی اظهار داشت: اخلاص شهید سلیمانی سبب شد تا بزرگ شود و در کارهایی که انجام دادند توفیقات زیادی نصیبشان شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

وی افزود: اخلاص است که عمل انسان را جاویدان می کند و همانگونه که مردم پس از سالها در عزاداری امام حسین(ع) بر سر و سینه می زنند نشات گرفته از اخلاص امام حسین(ع) است و شهید سلیمانی هم با اخلاصی که داشتند سبب شد تا این گونه کارهایش ماندگار شود و مردم در شهادت وی عزاداری کردند.

,

امام جمعه بروجرد عنوان کرد: تلاش کنیم تا کارهایمان خدایی شود و شهید سلیمانی با اقدامات و جانفشانی خود سبب نجات چندین کشور شد که برگزاری راهپیمایی بزرگ اربعین مرهون تلاش های این شهید بزرگوار است.

,

وی بیان کرد: شهید سلیمانی در لبنان، عراق، سوریه و کشورهای دیگر تلاش هایی انجام دادند و چون کارهایش خدایی بود، خدا هم کمکش کرد تا در برنامه هایش موفق باشد.

,

حجت الاسلام حسینی گفت: شهید سلیمانی مانند شهید چمران چند ساعت قبل از شهادتش دست خطی نوشتند و یک نوشته ای را آماده کردند.

,

وی تصریح کرد: امروز نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشورهای دیگر برای شهادت شهید سلیمانی عزاداری می کنند که این امر به دلیل محبوبیت شهید سلیمانی بود.

,

امام جمعه بروجرد با اشاره به این که افراد موفق باید مشغول به کار شوند گفت: ضروری است تا افراد شایسته برای ارائه خدمت انتخاب شوند و کسی که با ریخت و پاش جلو بیاید نشان دهنده ضعف فرهنگی است و باید فرهنگ اسلامی را نهادینه کنیم.

,

وی اظهارداشت: باید در انتخابات افرادی که دلسوز هستند و هدفشان خدمت به ملت است را انتخاب کنیم و برخی از کاندیداها وعده هایی می دهند که اجرایی و عملیاتی نمی شود که این اقدام مناسبی نیست.

,

حسینی تصریح کرد: باید تلاش کرد تا معیارهای لازم مطرح شود تا مردم طبق معیارها بتوانند افراد شایسته را انتخاب کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه