اخبار داغ

نامگذاری یک خیابان به‌نام شهید سردار سلیمانی در بردستان

نامگذاری یک خیابان به‌نام شهید سردار سلیمانی در بردستان
شهردار بردستان از نامگذاری یک خیابان در خاش به نام سپهبد شهید سلیمانی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس مرادی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار سپاس، اظهار داشت: اعضای شورای اسلامی شهر بردستان در جلسه ای، مصوبه نامگذاری یک خیابان به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را تصویب کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی گفت: این اقدام را در راستای تجلیل از خدمات ارزشمند این سردار رشید سپاه اسلام، جبهه مقاومت و اسوه مبارزه با استکبار عنوان کرد.

,

مرادی افزود: شهید سردار سلیمانی سرباز فداکار وطن بود، که همواره تمام ظرفیت خود، جان و جوانی خود را در راه اعتلای وطن هدیه کرد و سرانجام برای دفاع از حرم و حریم ولایت و امنیت این مرزبوم جان خود را از دست داد.

,

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی رفت تا امنیت و اقتدار ما بماند گفت: دشمنان این مرز و بوم که قدرت رودرویی با ایشان نداشتند به حربه همیشگی خود که ترور و آدمکشی است روی آورده و ناجوانمردانه او را به شهادت رساندند.

,

شهردار بردستان تصریح کرد: رفتار و عملکرد ایشان چنان اتحادی در بین ملت این مرزبوم ایجاد کرد که قطعا دشمنان از کرده خود پشیمانند، و بدانند که همه مردم ایران و مسئولین کشور پشت سر رهبر خود متحد و یکپارچه منتقم خون سرباز وطن خواهند بود و بنابه فرمایش رهبر معظم انقلاب انتقام سختی خواهند گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه