اخبار داغ

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی:

حداقل خون بهای شهید سلیمانی ،خروج کامل آمریکا از منطقه است

حداقل خون بهای شهید سلیمانی ،خروج کامل آمریکا از منطقه است
فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی با بیان اینکه بهای خون سردار سلیمانی، سر ترامپ نیست، گفت: حداقل خون بهای شهید سلیمانی ،خروج کامل آمریکا از منطقه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عصر اترک، سردار ابوالقاسم چمن فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه (ع) خراسان شمالی روز سه شنبه در مراسم بزرگداشت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در شهر غلامان گفت: ترامپ این سرباز فراری جنگ ویتنام ، باید واردات چوب به آمریکا را آزاد نماید و تعرفه آن را به صفر برساند تا برای خودشان تابوت بسازند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,
 
,
وی تصریح کرد: تمام دنیای آمریکا  به اندازه خون بهای شهید هم نخواهد بود و حداقل خون بهای شهید سلیمانی ،خروج کامل آمریکا از منطقه است.
,
 
,
وی ادامه داد: شهادت سردار قاسم سلیمانی جریان مقاومت را در جهان به یک مکتب مبدل کرد و شخصیت او متعلق به جهان بود از این رو استکبار جهانی باید تقاص سختی  پس بدهد.
,
 
,
وی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی اسرائیل و آل سعود پیام می دهند که ما در ترور سردار سلیمانی دخالتی نداشتیم، ما می گوییم بله شما جرأت و جسارت چنین کاری را نداشتید.
,
 
,
فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه (ع) با بیان این که خون او بین شیعه و سنی وحدت آفرین بود، خاطر نشان کرد: شهادت سردار سلیمانی در راستای تجدید میثاق امت با ولایت، فرصتی جهانی فراهم کرده است که این بی نظیر است.
,
 
,
سردار چمن اظهارکرد: یکی از شاخص ترین خصیصه های شهید سلیمانی، اخلاص بود که همین ایشان را در جهان معرفی کرد.
,
 
,
فرمانده سپاه استان یکی از خصیصه های سردار سلیمانی را اخلاص او دانست و عنوان کرد: شهید قاسم سلیمانی پرورش یافته مکتب اباعبدالله (ع) بود و شهادت او بستری فراهم کرد تا جهان اسلام در مقابل استکبار بایستد.
,
 
,
وی افزود: انصافا ردایی جز شهادت بر قامت این شهید بزرگوار نبود.
,
 
,
سردار چمن با بیان این که شهید قاسم سلیمانی در زمان حیاتش یک نفر اما بعد از شهادتش، روحیه او در کالبد تمام مسلمانان جهان دمیده شد، اظهار کرد: همه ی خبرنگاران داخلی و خارجی عنوان کردند که بعد از تشییع پیکر امام خمینی (ره)، تشییع پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی در جهان بی نظیر بوده است.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: وظیفه ما در برابر خون حاج قاسم سلیمانی این است که در انتخابات افرادی را انتخاب کنیم که در تراز حاج قاسم باشند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه