اخبار داغ

نامگذاری معابر خراسان شمالی به نام سپهبد شهید سلیمانی

نامگذاری معابر خراسان شمالی به نام سپهبد شهید سلیمانی
معابر اصلی بسیاری از شهرهای خراسان شمالی به نام سپهبد شهید قاسم سلیمانی نامگذاری شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، پس از شهادت سردار سلیمانی به پاس خدمات سردار حاج قاسم سلیمانی مصوب شد اسامی بسیاری از معابر و خیابان ها در شهرهای مختلف خراسان شمالی به نام سردار سلیمانی نام گذاری شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک،,

اعضای شورای شهر بجنورد مصوب کردند که بلوار شهدای بجنورد به صورت ترکیبی به نام بلوار شهدا ( سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی) نامگذاری شود.

,

همچنین مصوب شد که در ابتدای این بلوار سردیس و کتبیه ای با این سخن رهبری " روح شهید سپهبد به دامان ارواح مطهر شهیدان پیوست" نصب شود.

,

در شهرستان اسفراین نیز فرماندار و شهردار اسفراین از نامگذاری یکی از خیابان های این شهر به نام سردار سلیمانی خبر دادند.

,

خیابان اصلی شهر صفی آباد از توابع شهرستان اسفراین نیز به نام شهید حاج قاسم  سردار سلیمانی نام گذاری شد.

,

شهردار راز نیز اعلام کرد با تصویب اعضاء شورای اسلامی شهر و به پاس گرامیداشت و یادبود سال ها مجاهدت و ایثار سردار سرافراز و محبوب ایران اسلامی، بلوار ورودی شهر راز به نام «سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» نامگذاری شد.

,

همچنین اعضای شورای شهر و شهردار شیروان نیز از نامگذاری یکی از مکان ها به نام شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داده اند.

,

در شهر جاجرم نیز اعضای شورای مصوب کردند یکی از معابر مهم و اصلی و پر رفت و آمد شهر جاجرم را به نام سردار حاج قاسم سلیمانی مزین کنند که این بلوار از انتهای خیابان شهید بهشتی شروع می شود و تا سه راهی کارخانه  پایان می یابد.

,

شهرداری پیش قلعه از توابع شهرستان مانه و سملقان نیز، خیابان‌ اصلی شهر را به نام خیابان "سپهبد پاسدار شهید قاسم سلیمانی" نامگذاری کرده و اقدام لازم جهت تهیه و نصب تابلوی نام شهید در حال انجام است.

,

شورای اسلامی شهر قاضی یکی دیگر از شهرهای این شهرستان نیز به پاس رشادتهای سردار دلها حاج قاسم سلیمانی ، بلوار ورودی شهر قاضی را بنام سردار قاسم سلیمانی نامگذاری کرد.

,

شورای اسلامی شهر گرمه در جلسه روز دوشنبه شانزدهم دی ماه ۹۸ خود مصوب کرد با نظر کمیته نام گذاری؛ یکی از میادین یا مجموعه های شهر از جمله میدان ارشاد یا مجموعه گردشگری آفتاب و یا میدان شهدا به نام پر افتخار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری و نسبت به نصب تابلو با نام این شهید سرفراز در محل مصوب اقدام شود.

,

میدان فجر شهر درق از توابع شهرستان گرمه و جاجرم نیز به اسم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تغییر نام یافت.

,

انتهای پیام/ گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه