اخبار داغ

یادداشت؛

همه پرسی پرشور ملت ایران

همه پرسی پرشور ملت ایران
حضور نمایان پرشور و خودجوش میلیونی مردم در مراسم عزاداری و تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی در اهواز ،مشهد، تهران و قم و ... یک تجلیل تاریخی و کم نظیر از سوی دیگر است و حضور و مطالبه مردمی مشابه یک همه پرسی است؛ که همگان به گزینه "سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و ادامه راه او" آری گفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما،  در چند سال اخیر یک جریان سیاسی هم اصل رفراندوم را مطرح می کرد و هم بر برگزاری آن در مقاطع مختلف تاکید می ورزید.از جمله مهمترین موضوعات مد نظر این جریان در حوزه ماموریتی سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و دستاوردهای منطقه ای آن بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

این موضوع در همین اواخر هم مطرح گردید و در بستر طرح لوایح استعماری FATF و فشار رسانه ای برای تصویب آنها در مجمع تشخیص مصلحت نظام دنبال گردید!

,

بطور قطع این جریان از نتایج پیگیری این موضوع و آثار آن با خبر بودند و بخوبی می دانستند که تصویب این لوایح و یا پیگیری مذاکرات منطقه ای معنی اش چه هست !اما بر پیگیری آن اصرار داشتند!

,

در همین مدت محدودیت های بسیاری ایجاد گردید و با وجود پیش تازی خارجی سردار و فتح های پی در پی و پیشروی و نیز رسیدن به پشت خیمه های اشغالگران قدس ،چندین بار جبهه درونی از سوی عناصر نفوذی مورد تهدید قرار گرفت ! تا جایی که نگرانی های بسیاری در خطوط مقدم جبهه مقاومت بوجود آورد.

,

سردار سپهبد قاسم سلیمانی از سوی آمریکا بعنوان یک طرف اصلی برجام و درخواست کننده مذاکرات جدید برای برجام منطقه ای و... تصویب لوایح اف ای تی اف در ایران ،ترور گردید و به شهادت رسید.

,

حضور نمایان پرشور و خودجوش میلیونی مردم در مراسم عزاداری پیش از ورود سردار به ایران از یک سو و با ورود به ایران و در مراسم تشییع پیکر مطهر ایشان در اهواز ،مشهد،تهران و قم و ... یک تجلیل تاریخی و کم نظیر از سوی دیگر است و همراهی مردم در سراسر کشور همه و همه به اذعان تحلیل گران و کارشناسان داخلی و خارجی بالاخص با تاکید بر اصالت و مردمی بودن این حضور و مطالبه مردمی مشابه همه پرسی است؛ که همگان به گزینه "سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و ادامه راه او" آری گفتند.

,

به قلم حسن بیارجمندی

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه