اخبار داغ

معاون حشد الشعبی در مسجد مقدس جمکران:

تمام پایگاه های آمریکا در معرض موشک های مقاومت است/ ترور شهید سلیمانی تجاوز آمریکا به ‌کل جبهه مقاومت است

تمام پایگاه های آمریکا در معرض موشک های مقاومت است/ ترور شهید سلیمانی تجاوز آمریکا به ‌کل جبهه مقاومت است
معاون حشد الشعبی به اینکه با اشاره به اینکه تمام پایگاه های آمریکا در معرض موشک های مقاومت است، گفت: شهید قاسم سلیمانی مرد کل جبهه مقاومت است و ترور او تجاوز آمریکا به یک فرد نیست بلکه تجاوز به‌کل جبهه مقاومت است و گرفتن انتقام سخت مسئولیت تمام جبهه مقاومت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سید هاشم الحیدری شامگاه سه شنبه در مراسم گرامیداشت شهدای مقاومت که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد با اشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی به هدف خود یعنی شهادت رسید، اظهار داشت: حاج قاسم هشت سال دفاع مقدس در جبهه بود و بعد از آن نیز در سپاه قدس در سوریه، عراق، لبنان و دیگر مناطق در میدان نبرد حضور مؤثر داشت و همواره دنبال کسب رضای خدا و شهادت بود.

خون قاسم سلیمانی بشارت پیروزی های بزرگ را می دهد
وی ادامه داد: خون حاج قاسم سلیمانی یک بشارت مهم برای پیروزی‌های بزرگ در آینده است.
معاون حشد الشعبی با اشاره به اینکه قاسم سلیمانی بعد از شهادت با خون پاک خود به هدف خود خواهد رسید، گفت: بی‌شک تأثیر شهید سلیمانی بیشتر از سردار سلیمانی است چراکه حاج قاسم یک مرد مهدوی و ایمانی و عاشق خدا و شهادت بود.
وی خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی  اعتقاد راسخ به ولایت‌فقیه داشت و آن را به خوبی می شناخت.
هاشم الحیدری با اشاره به اینکه شهید قاسم سلیمانی انتظار فرج خود را با جهاد نشان داد، ابراز داشت: جهاد ایشان در جبهه مقاومت یکی از مهمترین زمینه‌سازی‌ها برای ظهور امام زمان(عج) بود.
وی گفت: انتظار به معنای شناخت نائب امام زمان(عج) و شناخت یزید زمان و انجام عمل به‌موقع در برابر حق و باطل است؛ سردار سلیمانی نائب امام زمان(عج) را شناخت و مطیع اوامر مقام معظم رهبری بود.

شهید قاسم سلیمانی با عمل انتظار فرج را نشان داد
معاون حشد الشعبی با تأکید بر اینکه جهاد حاج قاسم علیه آمریکا و اسرائیل مصداق عملی انتظار فرج و زمینه‌سازی ظهور امام زمان (عج) است،افزود:  قطعاً شهادت این بزرگ‌ مرد درزمینهٔ سازی ظهور نیز بسیار مؤثرتر خواهد بود.
وی عنوان داشت: خون شهید سلیمانی به عاشقان و منتظران امام زمان (عج) انگیزه و تحرک زیادی داد و دیدم همه اقشار در این چند روز به میدان آمدند و این حاصل خون پاک شهید است.
هاشم الحیدری افزود: خون ایشان انقلابی برای زمینه‌سازی بزرگ ظهور در پی دارد که مکمل حرکت حضرت امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای و جبهه مقاومت در تمام جهان است.
وی تاکید کرد: این شهادت امتحانی بزرگ برای تمام شیعیان است و اگر کسی شکی تاکنون در حقانیت ولایت‌فقیه و جبهه مقاومت داشت باید شک و تردیدش رفع شده باشد.

ترور شهید سلیمانی تجاوز آمریکا به ‌کل جبهه مقاومت است/گرفتن انتقام سخت وظیفه تمام جبهه مقاومت است
معاون حشد الشعبی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی فقط مخصوص ایران نیست، افزود: ایشان مرد کل جبهه مقاومت است و ترور او تجاوز آمریکا به یک فرد نیست بلکه تجاوز به‌کل جبهه مقاومت است و گرفتن انتقام سخت مسئولیت تمام جبهه مقاومت و همه مردان مقاومت از لبنان، سوریه، کشمیر، بحرین، فلسطین، یمن و دیگر کشورهاست.

تمام پایگاه های آمریکا در معرض موشک های مقاومت است/ قیمت خون شهید سلیمانی نابودی اسرائیل و آمریکا است
وی خاطرنشان کرد: این تجاوز باید با انتقام سخت که مقام معظم رهبری بر آن تأکید کردند انجام شود و همه گزینه‌ها مطرح و روی میز است و تمام پایگاه‌های آمریکایی در منطقه و سفارت آمریکا در بغداد و تمام سربازانشان در معرض موشک‌های مقاومت هستند؛ چراکه قیمت خون شهید سلیمانی نابودی اسرائیل و آمریکا است و کل منطقه ان شالله آزاد می‌شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، , پایگاه خبری تحلیلی قم فردا, پایگاه خبری تحلیلی قم فردا, ،,
,
, خون قاسم سلیمانی بشارت پیروزی های بزرگ را می دهد,
,
,
,
,
,
,
, شهید قاسم سلیمانی با عمل انتظار فرج را نشان داد,
,
,
,
,
,
, ترور شهید سلیمانی تجاوز آمریکا به ‌کل جبهه مقاومت است/گرفتن انتقام سخت وظیفه تمام جبهه مقاومت است,
,
,
, تمام پایگاه های آمریکا در معرض موشک های مقاومت است/ قیمت خون شهید سلیمانی نابودی اسرائیل و آمریکا است,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه