اخبار داغ

امام جمعه میاندوآب:

اخلاص و ولایتمداری از بارزترین ویژگی های حاج قاسم سلیمانی بود

اخلاص و ولایتمداری از بارزترین ویژگی های حاج قاسم سلیمانی بود
امام جمعه میاندوآب گفت: اخلاص و ولایتمداری از بارزترین ویژگی‌های حاج قاسم سلیمانی بود و امروز عشق و ارادت به حاج قاسم در دل مؤمنین و اقشار مختلف مردم موج می‌زند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، حجت‌الاسلام و المسلمین حمید حسن زاده در مراسم پاسداشت مجاهد اسلام شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی و یاران باوفایش که با حضور اصناف و بازاریان در مسجد بهی میاندوآب برگزار شد، اظهار کرد: تشییع پیکر مطهر حاج قاسم سلیمانی و یاران باوفایش بی سابقه ترین و باعظمت ترین مراسم بدرقه و تشییع بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

امام جمعه میاندوآب افزود: هرکس رابطه بین خود و خدایش را اصلاح کند، خداوند محبت او را در دل مومنین قرار می دهد و حاج قاسم از این افراد بود.

,

وی با بیان اینکه امروز عشق و ارادت به حاج قاسم در دل مومنین و اقشار مختلف مردم موج می زند، گفت: اخلاص و ولایتمداری از بارزترین ویژگی های حاج قاسم سلیمانی بود.

,

حسن زاده با اشاره به نقش و اهمیت امید به رحمت خدا، تصریح کرد: بازاریان باید به این توجه داشته باشند که روزی رسان خداست.

,

وی با بیان اینکه ترور سردار سلیمانی به غیرت همه برخورده است، اظهار کرد: آنها مرد میدان نبودند، ژنرال های چند ستاره آنها از ترس سردار سلیمانی جرات روبرو شدن با ایشان را نداشتند.

,

امام جمعه میاندوآب افزود: با توکل و امید به خدا بود که در دوران دفاع مقدس با دستان خالی در مقابل ۴۰ کشور ایستادیم و عزت خود را حفظ کردیم.

,

وی گفت: دشمنان این را بدانند با وجود مردم و سرداران ولایتمدار و با غیرتی چون سردار سلیمانی ها این انقلاب به انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) متصل خواهد شد.

,

امام جمعه میاندوآب تصریح کرد: انتقام سخت به دست سربازان جبهه مقاومت چه ایرانی و چه در محور مقاومت؛ در انتظار آمریکای جنایتکار است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه