اخبار داغ

واکنش علمای اهل سنت به حمله موشکی ایران:

شکرگزار این انتقام به موقع هستیم

شکرگزار این انتقام به موقع هستیم
علمای اهل سنت کردستان می گویند: شکر گذار این انتقام سخت به موقع هستیم و باید دست مریزاد گفت به فرزندان راستین انقلاب اسلامی.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، بامداد روز جمعه خبری ناخوشایند به کل جهان مخابره شد، شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس جدای از ملت ایران، مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان را نیز متاثر کرد چرا که خدمات ایشان در مبارزه با ظلم و استکبار و گروه‌های تکفیری و داعش بر هیچ کس پوشیده نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

به راستی که اگر «حاج قاسم» نبود، شاید بازهم منطقه میدان تاخت و تاز داعش و گروه‌های تکفیری بود که فجیع‌ترین جنایات را در حق مسلمانان منطقه روا داشتند و به انحای مختلف در کشتار مسلمانان از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.

,

اما بامداد امروز رزمندگان شجاع نیروی هوافضای سپاه در عملیاتی موفق به نام عملیات شهید سلیمانی با رمز «یا زهرا (س)» با شلیک ده‌ها فروند موشک زمین به زمین، پایگاه هوایی اشغالی ارتش تروریستی و متجاوز آمریکا موسوم به «عین الاسد» را در هم کوبیدند.

,

علمای اهل سنت کردستان می گویند: شکر گذار این انتقام سخت به موقع هستیم و باید دست مریزاد گفت به نیروهای سبز پوش راستین انقلاب اسلامی.

,

 

,

, ,

 دست مریزاد به فرزندان راستین انقلاب اسلامی

,  دست مریزاد به فرزندان راستین انقلاب اسلامی,  دست مریزاد به فرزندان راستین انقلاب اسلامی,

ماموستا امین راستی از ماموستاهای برجسته اهل سنت سنندج در گفتگو با خبرنگار کردتودی اظهار کرد: شهید قاسم سلیمانی نه تنها متعلق به ملت ایران، بلکه متعلق به کل جهان اسلام است چرا که ایشان با از بین بردن و نابودی داعش خدمت بزرگی به اهل سنت در عراق و سوریه کرد.

,

وی گفت: حرکت استکبار جهانی، آمریکای جنایتکار نسبت به شهادت سردار مجاهد و خستگی‌ناپذیر حاج قاسم سلیمانی هیچوقت نمی‌تواند باعث آن شود که مسلمانان خط مقاومت و خط پاسداری از قرآن و حریم اسلام و انقلاب را فراموش کنند. بلکه دست مریزاد به فرزندان راستین انقلاب اسلامی و سبزپوشان جمهوری اسلامی ایران می کنیم که این چنین انتقام سخت را از آمریکایی ها گرفتند.

,

وی گفت: وعده خداوند حق است و انشاءالله اسلام بر استکبار پیروز می‌شود و احکام الهی اجرا و پرچم اسلام در دنیا به استهزا درخواهد آمد.

,

, ,

شکرگذار این انتقام به موقع هستیم

, شکرگذار این انتقام به موقع هستیم, شکرگذار این انتقام به موقع هستیم,

ماموستا خدایی امام جمعه شهرستان بانه در گفتگو با خبرنگار کردتودی عنوان کرد: ترور ناجوانمردانه و حیله بازی و با کینه آمریکا نسبت به قاسم سلیمانی را به شدت محکوم می کنیم و خدا را شکر گذار هستیم که این انتقام سخت به دست نیروهای قدرتمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به موقع انجام شد.

, کردتودی, کردتودی,

وی گفت: جنایت آمریکا هیچگاه فراموش نمی شود و اگر جرات کند اقدامی این چنینی را بار دیگر انجام دهد مطمناً پاسخ و انتقام سخت دیگری را از ایران دوباره و بارها و بارهای دگیر خواهد دید.

,

وی افزود: شهادت سردار سلیمانی ضایعه‌ای بزرگ برای جهان اسلام، ملت بزرگ ایران اسلامی و آزادگان جهان بود و  دشمن به خیال خام خود با شهادت مردان بزرگ می‌تواند انقلاب اسلامی را به زانو درآورد اما با شهادت این سرداران، هزاران سردار دیگر جای وی را خواهند گرفت و داغ شکست ایران اسلامی را دل دشمنان خواهند نشاند.

,

, ,

کسانی که بخواهند بر روی زمین تعدی کنند تعدی سختی در انتظارشان خواهد بود

, کسانی که بخواهند بر روی زمین تعدی کنند تعدی سختی در انتظارشان خواهد بود, کسانی که بخواهند بر روی زمین تعدی کنند تعدی سختی در انتظارشان خواهد بود,

 ماموستا فایق رستمی امام جمعه شهرستان سنندج در گفتگو با خبرنگار کردتودی عنوان کرد: خون شهید سردار قاسم سلیمانی و همراهانش موجب تقویت وحدت در جهان اسلام می شود و با تکیه بر این سرمایه بزرگ، پاسخ سختی بامداد امروز به دشمنان اسلام داده شد تا آمریکایی بدانند نمی توانند کوچکترین حرکتی در مقابل جمهوری اسلامی ایران داشته باشند.

,  کردتودی ,  کردتودی ,

وی گفت: شهادت این سردار شهید هرچند موجب ناراحتی و غم بزرگی در جهان اسلام و بین مستضعفین دنیا شد، اما دشمنان فهمیدند که ریخته‌شدن خون این سردار بزرگ اسلام نه تنها این حرکت جهادی برای نابودی آنان را متوقف نمی‌کند بلکه با قدرت بیشتری نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جلوتر خواهند رفت.

,

وی افزود:  شهدا نماد مظلومیت، ایثار و شجاعت هستند و ملت ایران از آغاز پیروزی انقلاب تا به امروز در مسیر دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب و پاسخگویی به ندای مظلومین جهان شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده‌اند و همانطور که در قرآن آمده است کسانی که بخواهند بر روی زمین تعدی کنند تعدی سختی در انتظارشان خواهد بود و امروز وعده ی الهی محقق شد و ایران توانست انمتقام سختی را از آمریکایی ها بگیرد.

,

, ,

 عملیات انتقام تا اخراج نیروهای آمریکایی از منطقه ادامه یابد

,  عملیات انتقام تا اخراج نیروهای آمریکایی از منطقه ادامه یابد,

امام جمعه اهل سنت قروه با بیان اینکه امروز تمام جهان شاهد اقتدار ایران اسلامی است گفت: باید عملیات انتقام سخت تا اخراج نیروهای آمریکایی از منطقه ادامه یابد 

,

ماموستا ملا هاشم نوری امروز و در گفتگو با خبرنگار کردتودی با قدردانی از آغاز انتقام سخت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از رژیم جنایتکار و تروریست آمریکا در ساعات ابتدایی بامداد امروز، اظهار داشت: ما شب گذشته به چشمان خود شاهد آغاز انتقام سخت جمهوری اسلامی ایران از تروریست های آمریکایی بودیم و اقتدار ایران اسلامی را مشاهده کردیم.

,  کردتودی,  کردتودی,

وی افزود: این انتقام بسیار زود آغاز شد و اگر به تاخیر می افتاد قلب مردم را جریحه دار می نمود اما هم اکنون این حرکت شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقداری از آلام قلبی ما در به شهادت رسیدن سردار حاج قاسم سلیمانی را تسکین داد.

,

امام جمعه اهل سنت قروه خاطر نشان کرد: نیروهای آمریکایی 11 هزار کیلومتر از مرزهای خود فاصله گرفته اند و به منطقه خاورمیانه آمده اند و به هر گونه شرارت در منطقه دست می زنند و حالا زمان خروج آنان از منطقه است.

,

نوری ادامه داد: امروز دشمن ما پاسخ محکمی دریافت نمود و تمام دنیا اقتدار ایران اسلامی را به چشم خود مشاهده نمود و آن را درک نمود.

,

به گفته ماموستا نوری امروز تنها کشوری که در برابر آمریکای جنایتکار ایستاده است ایران اسلامی است و تمام مسلمانان جهان امروز چشم به ایران اسلامی دارند.

,

وی با تاکید بر لزوم خروج نیروهای آمریکایی از منطقه بیان داشت: ما از نیروهای نظامی کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهش می کنیم که به این انتقام اکتفا نشود و تا زمانی که نظام فاشیست و متجاوز آمریکا از منطقه خارج نشده است اجازه خودنمایی پیدا نکند.

,

, ,

خاورمیانه دیگر جایی برای آمریکایی ها ندارد

, خاورمیانه دیگر جایی برای آمریکایی ها ندارد, خاورمیانه دیگر جایی برای آمریکایی ها ندارد,

ماموستا بهمنی در گفتگو با خبرنگار  کُردتودی، با اشاره به اتفاقات هفته گذشته در خاورمیانه در عملیات نابخردانه آمریکا در به شهادت رساندن سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی اسطوره مقاومت و اتحاد بین  مقاومت در منطقه اظهار کرد: شلیک موشک‌های بالستیک ایرانی به سمت پایگاه عین‌الاسد در عراق که محل استقرار نیروهای آمریکایی، حق آمریکا بود و باید گفت که تمام سربازان و فرماندهان و ژنرالهای آمریکایی دیگر نباید در منطقه خاورمیانه احساس امنیت کنند چرا که خاورمیانه متعلق به مسلمانان است و دیگر جایی برای آمریکایی ها نخواهد داشت.

, کُردتودی،, کُردتودی،, شلیک موشک‌های بالستیک ایرانی به سمت پایگاه عین‌الاسد در عراق که محل استقرار نیروهای آمریکایی،,

ماموستا بهمنی گفت: امریکا  امروز نتیجه قلدریش را در به شهادت رساندن فرزند رشید اسلام گرفت و باید گفت این اول راه است چرا که با به شهادت رساندن سردار حاج قاسم سلیمانی راه مقاومت پر بارتر و قدرتمند تر از همیشه به راه خود ادامه خواهد داد.

,

ماموستای اهل سنت استان کردستان گفت: اگر ایران امروز مزد آمریکا را بخاطر کاری که مرتکب شد را نمی داد قطعا آمریکای جنایتکار جسارت هر کاری و هر دست درازی در منطقه را پیدا می کرد پس حمله به پایگاه نظامی اش در عراق حق مسلم این رژیم جنایتکار بود.

,

ماموستا بهمنی عنوان کرد: ما ماموستایان اهل سنت استان کردستان پشتیبانی خود را در حمله جوانمردانه  از طرف سپاه مقتدر اعلام می داریم  و از این نهاد مردمی  در جواب به موقع به این بی خردی آمریکا نهایت تشکر و قدر دانی را داریم.

,

وی در پایان گفت: و این سخن  قاطع  را به سران آمریکا اعلام  می داریم که حواستان را جمع کنید  و دچار  محاسبات  اشتباه نشوید چرا که سپاه ایران، ارتش ایران، و مردم شریف ایران همیشه هوشیارند و هر گونه تحریکی از طرف دشمن را به بدترین شکل ممکن پاسخ خواهند داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه