اخبار داغ

رئیس بنیاد شهید کنگان:

بهره‌گیری از دانش آموزان شاهد، بهترین مسیر انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جامعه است

بهره‌گیری از دانش آموزان شاهد، بهترین مسیر انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جامعه است
نشست ستاد شاهد و ایثارگر آموزش‌وپرورش کنگان با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان و رئیس آموزش‌وپرورش برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل سپاس،رضا نادری مجرد در این نشست با اشاره به نقش مهم مدارس شاهد در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: خانواده‌های شاهد و ایثارگران حق بزرگی بر گردن نظام اسلامی دارند و لذا باید زمینه رشد و ارتقای تحصیلی و علمی فرزندان شاهد و ایثارگر فراهم شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس, سپاس,

وی بابیان این مطلب که یکی از اهداف مهم معلمان در مدارس شاهد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است اظهار داشت: بهره‌گیری از ظرفیت دانش آموزان مدارس شاهد، بهترین مسیر انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جامعه است.

,

رئیس بنیاد کنگان ادامه داد: فرزندان شهدا و ایثارگران هم امروز مسئولیت خطیری بر دوش دارند و با هوشیاری و حضور درصحنه راه پدران خود را ادامه دهند.

,

وی در خصوص رفع مشکلات آموزشی دانش آموزان شاهد و ایثارگر، بیان داشت: در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان بایستی کوشش و تلاش بیشتری انجام گیرد و باید طرح‌هایی را که در پیشرفت تحصیلی و رقابت بین دانش آموزان نقش مؤثری دارد، به اجرا درآورد تا رشد تحصیلی دانش آموزان بهبود یابد.

,

گفتنی است در پایان این نشست اعضای ستاد شاهد و ایثارگر آموزش‌وپرورش شهرستان کنگان در خصوص مسائل آموزشی و فرهنگی دانش آموزان پیشنهادهایی ارائه دادند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه