اخبار داغ

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان خبر داد؛

توقیف ماشین آلات سرقت خاک در حاشیه شهر زاهدان

توقیف ماشین آلات سرقت خاک در حاشیه شهر زاهدان
وحید پورمردان از توقیف یک دستگاه لودر ودو دستگاه ده تن یک شرکت خصوصی به جرم برداشت غیرمجاز شن و ماسه از بستر رودخانه لار زاهدان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وحید پورمردان در گفت وگو با عصرهامون گفت: به دنبال گشت و کنترل های بی وقفه یگان حفاظت محیط زیست اداره کل در جهت حفظ و حراست از محیط زیست استان، محیط بانان متوجه حضور برداشت کنندگان غیرمجاز خاک در منطقه لار در حاشیه شهر زاهدان شدند.

وی افزود: محیط بانان با ورود جدی به محل، از متخلفین یک دستگاه لودر و دو دستگاه ده تن توقیف و به دستگاه قضایی تحویل دادند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان ادامه داد: متاسفانه امروزه شاهد افزایش فعالیت و تردد خودروهای سنگین به منظور سرقت خاک هستیم اما کنترل ها و گشت های هوشیارانه و عملکرد به موقع محیط بانان یگان حفاظت اداره کل، کام سارقان خاک را تلخ کرده است.
 
وی افزود: با توجه به اینکه برداشت های غیر اصولی و غیر مجاز شن و ماسه منجر به تخریب محیط زیست و سبب آلودگی هوا می شود و نقش مهمی در افزایش گرد و غبار دارد از اینرو گشت های شبانه روزی یگان حفاظت محیط زیست استان به منظور برخورد قانونی با متخلفین با شدت بیشتری دنبال می شود.

وی تاکید کرد: برداشت کنندگان غیر مجاز شن و ماسه در شهرستان زاهدان پس از تشکیل پرونده به دادگاه معرفی شدند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه