اخبار داغ

عالم اهل سنت هرمزگان:

قدرت آمریکا پوشالی و پایگاه‌های نظامی آن مانند خانه عنکبوت است

قدرت آمریکا پوشالی و پایگاه‌های نظامی آن مانند خانه عنکبوت است
راهبر با تاکید بر اینکه شهادت سردار سلیمانی باعث انسجام و وحدت بیشتر جامعه اسلامی شده است، گفت: کشورهای اسلامی به این نتیجه رسیده اند که قدرت آمریکا پوشالی بوده و پایگاه های نظامی آنها در نقاط مختلف منطقه مانند خانه های عنکبوتی سست بوده و با اشاره از سمت نظامیان ایران اسلامی نابود می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ شیخ مسعود راهبر، عالم برجسته اهل سنت هرمزگان در گفتگو اختصاصی با خبرنگار هرمز ضمن عرض خداقوت به دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای عملیات بامداد امروز اظهار کرد: حمله موشکی بامداد امروز که همراه با مراسم تشییع سردار سلیمانی بود،گوشه ای از اقتدار ایران اسلامی را در منطقه به نمایش گذاشت و دشمنان باید منتظر انتقام سختی که فرماندهان ما وعده داده اند، باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

امام جمعه اهل سنت بندر چارک عنوان کرد: انهدام سازی یک پایگاه نظامی با این ویژگی ها به گفته کارشناسان مربوطه در بعد از جنگ جهانی دوم بی سابقه بوده و این اقدام ذره ای تسکین برای غم از دست دادن سردارمان بود.

,

راهبر با تاکید بر اینکه امروز علاوه بر ملت ایران، تمام آزادی خواهان جهان از اقدام و اقتدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شاد هستند، گفت: به فرموده رهبر انقلاب اسلامی دوره بزن درو تمام شده و آمریکا و هم پیمانانش باید منتظر پاسخ ها و انتقام های سختتری باشند.

,

وی با بیان اینکه حرکت امروز تنها پاسخی کوتاه برای آمریکایی ها بود، اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی باید منتظر سیلی های محکمتری از طرف سپاه انقلاب اسلامی باشند؛ زیرا بهای خون سردار سلیمانی چنان گران مایه است که تمام ملت ایران حاضر هستند برای انتقام آن جان خود را فدا سازند.

,

عالم اهل سنت هرمزگان افزود: در روزهای اخیر شاهد بودیم که ملت ایران با تمام سلیقه ها و مذاهب، یکپارچه و باهمدلی به عزاداری سردار دلها پرداختند و نشان دادند پای انقلاب و کشورشان بیش از پیش ایستاده اند.

,

راهبر با تاکید بر اینکه شهادت سردار سلیمانی باعث انسجام و وحدت بیشتر جامعه اسلامی شده است، تصریح کرد: کشورهای اسلامی به این نتیجه رسیده اند که قدرت آمریکا پوشالی بوده  و پایگاه های نظامی آنها در نقاط مختلف منطقه مانند خانه های عنکبوتی سست بوده و با اشاره از سمت نظامیان ایران اسلامی نابود می شود.

,

وی خاطر نشان کرد: ان شاالله با اتحاد جوامع اسلامی به زودی اسرائیل از صحنه روزگار محو خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه