اخبار داغ

نماینده مردم سقز و بانه:

اگر از آمریکا انتقام نگیریم گستاخ تر خواهد شد/ حمله موشکی به پایگاه عین الاسد بخشی از انتقام سخت است

اگر از آمریکا انتقام نگیریم گستاخ تر خواهد شد/ حمله موشکی به پایگاه عین الاسد بخشی از انتقام سخت است
نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، گفت: اگر امروز از آمریکا انتقام نگیریم بدون شک فردا گستاخ تر خواهد شد و اقدامات دیگری انجام خواهد داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن بیگلری در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، در واکنش به حمله موشکی ایران به پایگاه نظامی آمریکا در عین الاسد، عنوان کرد: وقتی آمریکا در دشمنی با ایران شخص مانند سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را ترور می کند محکوم به انتقام پذیری است و این انتقام قطعاً سخت خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

وی با بیان اینکه حمله موشکی ایران به پایگاه های آمریکا در منطقه تنها بخشی از این انتقام سخت است، گفت: مقام معظم رهبری در واکنش به ترور این فرمانده بزرگ از واژه «انتقام سخت» استفاده کرده اند و این حتما اتفاق خواهد افتاد.

,

نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس، ابراز داشت: چند روزی است ملت ایران داغدار شهادت حاج قاسم هستند و هیچ وقت این داغ فراموش نخواهد شد.

,

بیگلری بیان کرد: وقتی مقام معظم رهبری هنگام خواندن نماز بر پیکر شهید سلیمانی گریه کردند، نشانگر اهمیت ارزش وجود سردار سلیمانی برای ایران است.

,

وی ادامه داد: اگر امروز از آمریکا انتقام نگیریم بدون شک فردا گستاخ تر خواهد شد و اقدامات دیگری انجام خواهد داد.

,

بیگلری بیان کرد: لازم بود به آمریکا جواب دندان شکن داده شود. ما نمایندگان مجلس از اقدام سحرگاهان امروز سپاه تشکر می کنیم و حمایت خود از حمله موشکی ایران را اعلام می کنیم چون این اقدام اقتدار ایران را به رخ جهانیان کشید.

,

وی با بیان اینکه امروز ملت ایران از انتقام موشکی خوشحال هستند، افزود: ایران آغازگر هیچ جنگی در منطقه نخواهد بود اما حق دفاع را برای خود قائل می داند و هر کجا و هر زمان لازم باشد این کار را انجام خواهد داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه