اخبار داغ

مسئول امور دستگاه های اجرایی حوزه مشمولین امریه کشور خبر داد:

بکارگیری سالانه ۲۰ هزار نفر سرباز امریه در کشور

بکارگیری سالانه ۲۰ هزار نفر سرباز امریه در کشور
مسئول امور دستگاه های اجرایی حوزه مشمولین امریه معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری گفت: سالانه ۲۰ هزار نفر سرباز امریه در دستگاه های اجرایی کشور بکارگیری می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، علیمردانی صبح امروز در جلسه تشریح قوانین بهره مندی از نیروهای وظیفه امریه شهرستان کلاله گفت: سالانه حدود ۲۰ هزار نفر سرباز وظیفه با تحصیلات دانشگاهی در دستگاه های اجرایی کشور بکارگیری می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

وی  افزود: به کارگیری این سربازان براساس اصل ۱۴۷ قانون اساسی و با هماهنگی و همکاری متقابل ستادکل نیروهای مسلح و دفتر معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری انجام می شود.

,

علیمردانی اضافه کرد: هر دستگاه اجرایی که نیاز به استفاده از سرباز وظیفه امریه دارد باید طرح توجیهی لازم و تخصص مورد نیاز را تهیه و به دفتر معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری ارائه دهد تا در جلسه مشترک با ستاد کل نیروهای مسلح مطرح و تصویب شود.

,

مسئول امور دستگاه های اجرایی حوزه مشمولین امریه  کشور در ادامه تصریح کرد: سربازان امریه در مدت دو سال خدمت سربازی خود می‌توانند دانش خود را با تجربه کارشناسی دستگاه‌ اجرایی محل خدمت، تلفیق و تجربه‌ اندوزی کنند.

,

 

,

وی خاطر نشان کرد: به سربازان امریه در پایان خدمت گواهی مهارت آموزی داده می شود که جزو سوابق علمی و تجربی آنان هنگام شرکت در آزمون استخدامی دستگاه ها و یا دریافت تسهیلات اشتغال محسوب می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه