اخبار داغ

نماینده مریوان و سروآباد در مجلس:

حمله موشکی به «عین الاسد» اولین سیلی انتقام سخت است

حمله موشکی به «عین الاسد» اولین سیلی انتقام سخت است
منصور مرادی نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه «عین الاسد» را پاسخ کوبنده از طرف ملت ایران به دشمنان این مرز و بوم دانست و گفت: این اقدام اولین قدم در راه مقاومت بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منصور مرادی نماینده در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، اظهار کرد: ملت ایران به دنبال حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند. اکنون خون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، باعث وحدت امت اسلامی شده است و مردم ایران اسلامی با حضورشان در مراسم تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی به آمریکا و اسرائیل نشان دادند که راه آرمان‌های امام و راه مجاهدت گونه شهدا و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

وی افزود: حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه "عین الاسد"پاسخ  کوبنده ای از طرف ملت ایران به دشمنان این مرزو بوم بود تا به آنان بفهمانند که هرگز قدرت ایستادگی در مقابل راه مقاومت را نخواهند داشت.

,

مرادی عنوان نمود: حمله صبح امروز به پایگاه نظامی آمریکا پاسخ حداقلی ایران سرافراز به دشمنان این نظام است.

,

وی گفت: مردم ایران نسبت به هر گونه تهدیدی از طرف دشمن آگاهند و به آنان اجازه تعدی به خاک ایران را نخواهند داد و باید بدانند که حمله موشکی صبح امروز اولین سیلی بود که به انتقام از خون ریخته سردار رشید انقلاب به دشمن زده شد.

,

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خون شهدا درخت انقلاب اسلامی را سیراب می‌کند و در نهایت به نابودی کاخ ستم و شیطان بزرگ یعنی آمریکا و اذناب آمریکا می‌انجامد.

,

وی گفت: آمریکایی‌ها با شهادت سردار سلیمانی وارد معرکه خطرناکی در منطقه و جهان شدند که نتایج این بازی خطرناک خشم فرو خفته امت اسلامی را با اولین ضربه به منافع و نیروهای امریکایی در صبح امروز رقم زد.

,

مرادی در پایان  عنوان کرد: بدون تردید راه پر افتخار ایثار و مقاومت سردار فداکار و عالی مقام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در میان نیروهای مقاومت اسلامی ادامه خواهد یافت و سبب وحدت و انسجام امت و ملت اسلام برای مبارزه با استکبار، جنایتکاران خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه