اخبار داغ

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق کرمان پیشنهاد کرد:

منزل شهید سلیمانی به موزه تبدیل و ثبت ملی شود

منزل شهید سلیمانی به موزه تبدیل و ثبت ملی شود
رئیس کمیسیون گردشگری و صنایع دستی اتاق کرمان گفت: پیشنهاد تبدیل شدن منزل سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به موزه و ثبت ملی آن توسط این کمیسیون مطرح شده است که تا حصول نتیجه آن را پیگیری می‌کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمان، محمدرضا بهرامی، با بیان اینکه تشریح و به تصویر کشیدن همه اقدامات سپهبد سلیمانی و نیز نتایج، آثار و مستندات آنها به خصوص در عملیات‌های دفاع مقدس و همچنین حضور در سوریه، لبنان و عراق باید در این موزه جمع‌آوری شود، افزود: مقابله با اشرار و استکبار، کلیه فتوحات و همه مدال‌ها و افتخارات وی می‌تواند در این موزه به معرض نمایش گذاشته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: با این اقدام می‌توان چهره ماندگار سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی را به عموم شیعیان جهان شناساند. رئیس کمیسیون گردشگری و صنایع دستی اتاق کرمان به خدمات بی‌نظیر و بیاد ماندنی سپهبد شهید قاسم سلیمانی اشاره و اظهار کرد: ملت شریف ایران پیوند ناگسستنی با رشادت‌ها، دلاوری‌ها و جانفشانی‌های حاج قاسم دارند که با برپایی موزه می‌توان این پیوند را همیشگی و تازه نگه داشت.

,

بهرامی تصریح کرد: حافظه تاریخی جهان هیچ‌گاه شهید سلیمانی را فراموش نخواهد کرد اما برای آیندگان باید مجموعه‌ای از اسناد تاریخی خدماتی که حاج قاسم برای دنیای بشریت انجام داد در دسترس باشد.

,

وی با اشاره به حضور بی نظیر مردم در مراسم تشییع پیکر این شهید سرافراز بیان کرد: این وداع با شکوه نشان از ارادت، دیدگاه مثبت و عشق وصف ناپذیر مردم به حاج قاسم داشت که تصاویر آن باید در موزه ثبت شود تا نسل‌های بعد قضاوت بهتر و منصفانه‌ای در مورد نقش ایشان در این برهه از تاریخ جهان داشته باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه