اخبار داغ

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشور در گفت‌وگو با «تهران نیوز»:

ساده زیستی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، زبان زد عام و خاص بود

ساده زیستی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، زبان زد عام و خاص بود
استاد اسدی گفت: شهید سلیمانی با اینکه درجه بالای نظامی داشت و به یک چهره بین المللی در جهت مقابله با داعش و تقویت جبهه مقاومت تبدیل شده بود اما همیشه لبخند ساده به لب داشت و متواضع بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی‌اکبر استاداسدی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی شبکه خبری تهران نیوز، با اشاره به اینکه همه ملت ایران دوستدار شهید حاج قاسم سلیمانی بودند و اکنون عزادارند، اظهار داشت: شخصیت با وقار و دوست داشتنی شهید سلیمانی به گونه ای بود که نزد مردم ایران به چهره ای محبوب تبدیل شده بود و این عشق و ارادت در میان آذری زبانان نیز به طور عام وجود دارد.

وی ادامه داد: از زمان اعلام خبر شهادت سردار سلیمانی، کلیپی از مرثیه سرایی و گریه جانسوز یک پیرزن ترک زبان در فضای مجازی در حال انتشار است که با زبان ترکی، مدام می گوید که من تو را دعا می کردم و همیشه برایت آرزوی سلامتی داشتم.

استاد اسدی با اشاره به اینکه ساده زیستی حاج قاسم سلیمانی زبان زد عام و خاص بود، افزود: شهید سلیمانی با اینکه درجه بالای نظامی داشت و به یک چهره بین المللی در جهت مقابله با داعش و تقویت جبهه مقاومت تبدیل شده بود اما همیشه لبخند ساده به لب داشت و متواضع بود.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه امنیت ایران مدیون رشادت ها و از جان گذشتگی های شهدایی همچون سردار سلیمانی است، اظهار داشت: یقینا اگر وجود افرادی همچون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در ایران نبود، مشخص نبود که بیگانگان چه توطئه هایی را در راستای تقسیمات کشوری انجام می دادندو در نهایت باعث تحقیر ایران اسلامی با این تمدن کهن می شدند و با وجود شهداست که ما حاضر نشدیم یک وجب از خاک کشورمان را به دشمنان بدهیم.

وی افزود: افراد زیادی در طول انقلاب اسلامی بوده اند که افتخارات زیادی را برای کشورمان خلق نمودند و اکنون به نیکی از آنها یاد می شود و می توانیم به شهید رجایی، شهید باهنر، شهید مطهری و… اشاره کنیم و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نیز جزو مبارزین و جنگجویانی بود که هم در طول دوران دفاع مقدس و هم در راستای مقابله با گروهک های تکفیری داعش، نقش ارزنده ای ایفا نمود.

استاد اسدی در پایان گفت: سردار شهید سلیمانی همچون همرزمانش در طول دفاع مقدس و شاگردانش که به عنوان مدافع حرم در عراق و سوریه به شهادت رسیدند، عاشق ولایت فقیه بود و برای ایجاد امنیت در خاک کشورمان از جانش گذشت تا ما بمانیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز, شبکه خبری تهران نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه