اخبار داغ

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان‌شمالی:

اقدام موشکی سپاه پاسخی شجاعانه و مدبرانه بود/ پاسخ ها مستمر خواهد بود

اقدام موشکی سپاه پاسخی شجاعانه و مدبرانه بود/ پاسخ ها مستمر خواهد بود
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان‌شمالی گفت: اقدام صبح امروز نیروی هوا و فضا سپاه با فرمان فرماندهی معظم کل قوا پاسخی شجاعانه و مدبرانه بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عصراترک، حجت‌الاسلام حسین زحمتکش، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان‌شمالی پیش از ظهر امروز د رجلسه هماهنگی تجمع بزرگ فاطمی اظهار کرد: این حرکت، کوچکترین اقدام نظام جمهوری اسلامی ایران در این عرصه بود، ولی قطعا پاسخ های نظام نسبت به جنایتی که مستکبران مرتکب شدند، مستمر و قاطع خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  عصراترک، ,

حجت الاسلام زحمتکش خاطر نشان کرد: این حرکت آمریکا یک بازتاب گسترده و منفی برای مستکبران و آمریکاییان به همراه داشت.

,

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: پایگاه عین الاسد که توسط ایران مورد اصابت قرار گرفت، جزو حساس ترین پایگاه های آمریکایی در عراق بود، که بحث جاسوسی، آموزش، رصد در آن فعال بود و قریب به 5 هزار کیلومتر طول دارد.

,

وی یادآور شد: اقدام صبح امروز سپاه نشان از این بود که آمریکایی ها با تمام ادعایی که در بحث رصد، رهگیری و زدن موشک ها داشتند،اما نتوانستند مانع اقدام ایران شوند و تمامی موشک های پرتاب شده به هدف برخورد کردند و نتوانستند رهگیری کنند.

,

حجت الاسلام زحمتکش ادامه داد: ایران پایگاهی را مورد اصابت قرار داد که از این پایگاه پهباد آمریکایی، سردار سپهبد و همرزمانش  را به شهادت رساندند.

,

وی گفت: اقدام ایران برعلیه پایگاه نظامی آمریکایی همزمان با ساعت ترور شهید سلیمانی و ساعت تدفین این شهید در شهر کرمان انجام شد که این ها همگی نشان از درایت و تدبیر نظام جمهوری اسلامی ایران است.

,

این مقام مسئول افزود: باید از این فرصت ها و ظرفیت ها به خوبی بهره مند شویم، ما خسارت بزرگی را متحمل شدیم، حاج قاسم سلیمانی های زیادی در طول 40 ساله انقلاب و در این نظام خواهند بود، اما فردی را از دست دادیم که در ویژگی های شخصی این شهید جای بحث و تحلیل وجود دارد.

,

حجت الاسلام زحمتکش عنوان کرد: سردار سپهبد 40 سال در عرصه مقاومت کار کرد و شخصیت منحصر به فردش در عرصه تدبیر نظامی و فرماندهی آمریکایی ها را به زانو درآورد.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی آرزوی شهادت داشت، گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری این سردار به دست شقی ترین مستکبرین عالم به شهادت رسید تا زمینه ای باشد برای سرنگونی و براندازی مستکبرین و این یک معجزه الهی بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه