اخبار داغ

رئیس مجمع نمایندگان کردستان:

ایران اسلامی هیچ‌گاه زیر بار ظلم و هیمنه پوشالی آمریکا نمی‌رود

ایران اسلامی هیچ‌گاه زیر بار ظلم و هیمنه پوشالی آمریکا نمی‌رود
رئیس مجمع نمایندگان کردستان با بیان اینکه ایران اسلامی هیچ‌گاه زیر بار ظلم و هیمنه پوشالی آمریکا نمی‌رود، تصریح کرد: حمله موشکی سپاه بازتاب جهانی داشت و دنیا به اقتدار و توانایی موشکی و تسلیحات نظامی ایران پی برد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید احسن علوی در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، با بیان اینکه حرکت شب گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان از اقتدار ایران اسلامی دارد اظهار داشت: رزمندگان اسلام با این حرکت مقتدرانه نشان دادند که به فرموده رهبر انقلاب وقتی عزت و ایمان توام با  هم باشند همراه با قدرت نظامی دشمنان را از اقدامات خود پشیمان می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی,

وی با بیان اینکه رژیم جنایتکار آمریکا با به شهادت رساندن سردار سلیمانی دچار اشتباهی جبران ناپذیر شد افزود: تمام اقدامات ایران اسلامی با راهبرد صلح و تعامل با جهان است اما رژیم جنایتکار آمریکا با این حرکت خود خوی جنایتکار خود را نشان داد.

,

نماینده مردم سنندج دیواندره و کامیاران خاطر نشان کرد: آمریکای جنایتکار در اقدامات وحشیانه خود با تجاوز به حریم کشورهای منطقه دست به هر نوع جنایتی می زنند. 

,

به گفته وی آمریکایی ها امروز بزرگ‌ترین و مقتدرترین فرمانده دلاور ایران، حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رساندند و باید پاسخ اقدام خود را با ضربات و حملات متعدد سبزپوشان سپاه دریافت کنند.

,

علوی با بیان اینکه ایران اسلامی هیچ‌گاه زیر بار ظلم و هیمنه پوشالی آمریکا نمی‌رود، تصریح کرد: حمله موشکی سپاه بازتاب جهانی داشت و دنیا به اقتدار و توانایی موشکی و تسلیحات نظامی ایران پی برد.

,

وی در پایان بر اخراج نیروهای آمریکایی از منطقه تاکید نمود و گفت: باید برای انتقام خون شهید سلیمانی، پای آمریکایی‌ها را از منطقه قطع کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه