اخبار داغ

انتقاد صفحه هواداران «رابرت دنیرو» از آمریکا

انتقاد صفحه هواداران «رابرت دنیرو» از آمریکا
هواداران بازیگر هالیوود با انتقاد از اتهام‌زنی نئوکان‌های آمریکایی به سردار سلیمانی، نوشت آنها می‌خواهند جنگ فاجعه‌باری را به مردم غالب کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  صفحه هواداران «رابرت دنیرو» بازیگر آمریکایی هالیوود در واکنش به عملیات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به ترور سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده شهید نیروی قدس به دست نظامیان تروریست ایالات متحده، از دروغگویی و رویکرد دوگانه رسانه‌ها و چهره‌های واشنگتن انتقاد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این صفحه توئیتر نوشته شده است: «همین چهار سال پیش بود که سی.اِن.اِن مکرراً از [سردار] سلیمانی به دلیل هدایت نیرویی که داعش را شکست داد، تعریف می‌کرد. امروز نئوکان‌ها بدون هیچ‌گونه مدرکی به او (سردار سلیمانی) تروریست می‌گویند تا جنگ فاجعه‌بار دیگری را [به مردم] غالب کنند و از شما انتظار دارند که بدون سوال آن را قبول کنید».

,

, ,

بامداد جمعه سیزدهم دی ماه (سوم ژانویه) نظامیان تروریست آمریکایی با استفاده از یک فروند پهپاد نقطه‌زن، سردار سلیمانی و «ابو مهدی المهندس» معاون سازمان الحشد الشعبی را به شهادت رساندند. در پی این خبر، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) مسئولیت ترور شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس را بر عهده گرفت و در بیانیه‌ای اذعان کرد که این ترور به دستور رئیس جمهور آمریکا صورت گرفته است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه