اخبار داغ

امام جمعه سرعین:

حمله موشکی سپاه ضربه سنگین به قدرت پوشالی آمریکا بود

حمله موشکی سپاه ضربه سنگین به قدرت پوشالی آمریکا بود
امام جمعه سرعین گفت: حملات موشکی نیروی هوا فضای سپاه پاسداران به پایگاه عین‌الاسدضربه‌ای سنگین به هیمنه پوشالی ارتش متجاوز و تروریست آمریکا وارد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمود اصغری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، در واکنش به حمله موشکی ایران به پایگاه آمریکایی عین‌الاسد، اظهار داشت: در این عملیات رزمندگان نیروی هوا فضای سپاه با شلیک ده‌ها فروند موشک، پایگاه ارتش متجاوز آمریکا موسوم به عین‌الاسد را در هم کوبیدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: حملات موشکی نیروی هوا فضای سپاه پاسداران به پایگاه عین‌الاسد، ضربه‌ای سنگین به هیمنه پوشالی ترامپ و ارتش متجاوز و تروریست ارتش آمریکا بود.

,

امام جمعه سرعین گفت: ترامپ با حرکت احمقانه خود نشان داد چیزی از سیاست نمی داند؛ او با زیر پا گذاشتن قانون ، حضور رسمی سردار شهید سلیمانی در عراق را نادیده گرفت و به صورت ناجوانمردانه سردار ما را ترور کرد.

,

وی با بیان اینکه دولت ترامپ با این حرکت عنوان تروریست دولتی را برای خود برگزید، تصریح کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند با حملات دیشب یک سیلی به آمریکا زده شد، ما نیز تا اخراج کامل اشغالگران از منطقه و نابودی استکبار آرام نمی گیریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه