اخبار داغ

حمله موشکی ایران به مواضع آمریکا و چند نکته مهم

حمله موشکی ایران به مواضع آمریکا و چند نکته مهم
مهمتر از این حمله و خسارت به دولت آمریکا، اثبات این حرف بود که دیگر دوران بزن در رو تمام شده است و ایران هر تلنگری را با مشت کوبنده پاسخ کوبنده می دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی شیرازه؛ پس از درخواست های مکرر مردمی و اشک های میلیون ها ایرانی در مراسمات مختلف شهادت حاج قاسم سلیمانی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شلیک ده ها موشک به دو پایگاه آمریکایی در عراق تصمیم خویش را برای گرفتن انتقام سخت عملی کرد که در نظر گرفتن چند نکته حائز اهمیت است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,

ابتدا اینکه هر چند باید از این حمله خوشحال بود و آنرا انتقام سخت خون حاج قاسم دانست اما باید در نظر داشت که حتی کشتن ترامپ نیز نمی تواند انتقام برابر حساب شود. پس باید منتظر حرکات انتقام آمیز بعدی بود.

,

دوم اینکه مهمتر از این حمله و خسارت به دولت آمریکا، اثبات این حرف بود که دیگر دوران بزن در رو تمام شده است و ایران هر تلنگری را با مشت کوبنده پاسخ کوبنده می دهد.

,

نکته سوم در همزمانی ساعت و دقیقه حمله ایران به پایگاه های آمریکایی با لحظه ترور حاج قاسم سلیمانی است تا نشان دهد که این حمله دقیقا انتقام است و پیام آنرا بهتر مخابره کند.

,

نکته چهارم در هدف قرار دادن دو پایگاه مهم آمریکا در عراق است. دو پایگاهی که یکی در اربیل عراق است، همان جایی که قرار بود در آن اسراییل کوچک ایجاد شود و آمریکا اعلام کرده بود اگر ما از عراق برویم این منطقه را از عراق مستقل می کنیم و این پایگاه شروع این هدف شوم بود، پایگاه مهمی که اکنون باید جنازه های آمریکایی ها را از آنجا جمع کنند.

,

در راستای نکته پنجم باید بیان داشت که پایگاه بعدی مورد حمله ایران، عین الاسد نام دارد، پایگاهی بسیار مهم که دومین فرودگاه بزرگ عراق با باند پروازی ۴۰۰۰ متری است، این پایگاه آمریکایی در دورترین پایگاه آمریکایی در عراق از ایران است که آمریکا آنرا امن و محل دپوی تجهیزات خود قرار بود چون فکر نمی کرد که ایران آنرا به علت دوری هدف قرار دهد و یا اینکه در اولویت بعدی باشد.

,

پایگاه عین الاسد همان جای امنی با تجهیزات مدرن و پدافندی بود که ترامپ در سفر مخفیانه به عراق در آن جشن شکرگزاری را با سربازان آمریکایی برگزار کرده بود و اکنون نشان شکرگزاری ایران از سپاه می باشد.

,

در آخر باید بیان داشت که این حمله ایران آغازی است بر یک حرکت مهم در تاریخ منطقه غرب آسیا که دیگر آمریکا تامین کننده امنیت آن نمی باشد، چون خود از تامین امنیت خویش عاجز است.

,

دکتر سید محسن هاشمی

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه