اخبار داغ

در چهارمحال و بختیاری؛

آهنگ آسیب‌های اجتماعی کند می‌شود

آهنگ آسیب‌های اجتماعی کند می‌شود
رئیس شورای مبارزه با مواد مخدر استان چهارمحال و بختیاری گفت: ما با قدرت به دنبال این هستیم که آسیب های اجتماعی را به حداقل برسانیم و خوشبختانه تا کنون اقدامات خوبی در این راستا شکل گرفته و این نشان از بالا بودن سطح آگاهی مردم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سیدقدیر مرتضوی رئیس شورای مبارزه با مواد مخدر استان چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: ما باید تلاش کنیم که سطح آگاهی و دانش مردم بالا رود و نگذاریم دامنه آسیب های اجتماعی گسترده شود.
 
وی با اشاره به اینکه ما با قدرت به دنبال این هستیم که آسیب‌های اجتماعی را به حداقل برسانیم تصریح کرد: یکی از اقدامات مهم ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر  مشارکت مردمی و اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر است.

مرتضوی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در موضوع کنترل تاکید فراوانی داشتند گفت: در خصوص مبارزه با آسیب های اجتماعی همه باید به میدان آیند و هرکس در اندازه توان خود مشکلی را حل کند.
 
وی با تاکید بر اینکه آسیب های اجتماعی همواره در کنار ما است گفت: ما باید متناسب با حجم آسیب ها مطالبه داشته و خوشبختانه تا کنون اقدامات خوبی در این راستا صورت پذیرفته است.

مرتضوی با اشاره به اینکه ما باید روز به روز با آسیب های اجتماعی مبارزه کنیم بیان داشت: ما با موج سنگین مبارزه با مواد مخدر مواجه هستیم  و خوشبختانه سرعت شیوع و گسترش مصرف و توزیع مواد مخدر بسیار کند شده و این نشان از بالا بودن سطح آگاهی مردم است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه