اخبار داغ

عضو هیئت رئیسه مجلس اعلام کرد

حمایت قاطع مجلس از سیلی موشکی سپاه پاسداران به آمریکا

حمایت قاطع مجلس از سیلی موشکی سپاه پاسداران به آمریکا
سید امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی گفت: همان‌طور که طی این چند روز گذشته شاهد بودیم، تمامی نمایندگان مجلس از تمامی جریانات سیاسی از سیلی موشکی سپاه پاسداران علیه مواضع آمریکا حمایت می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با صبح توس در حاشیه تجمع بزرگ مردمی مشهد در حمایت از سپاه پاسداران و تداوم انتقام اظهار کرد: روز گذشته مجلس دو بیانیه در محکومیت اقدام خصمانه آمریکا که منجر به شهادت سردار سپهبد سلیمانی شد صادر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با اشاره به تصویب طرح سه فوریتی مجلس برای اختصاص 200 میلیون یورویی به سپاه قدس تا پایان سال، گفت: جا دارد از مقام معظم رهبری(مدظله) به مناسبت ابراز لطفی که امروز نسبت به مجلس داشتند تشکر به عمل آوریم.

,

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: روز گذشته بیانیه‌ای با امضای تمامی نمایندگان حاضر در مجلس صادر شد و درخواست کردیم با توجه به اینکه تمام مردم شریف ایران متقاضی انتقام سریع هستند، مسئولان امنیتی و نظامی کشور به برخورد اولیه با آمریکا سرعت بخشند.

,

قاضی‌زاده هاشمی ضمن تشکر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای اقدام مناسبش در مقابله با آمریکا، گفت: امیدواریم این مسیر تا پایان اخراج تمامی نیروهای آمریکایی از منطقه ادامه پیدا کند و مجلس ضمن اینکه قدردان اقدامات سپاه است حتماً حمایت می‌کند.

,

وی یادآور شد: این گام، گام اولیه‌ای است و همان‌گونه که مقام معظم رهبری(مدظله) فرمودند اقدام شب گذشته سپاه تنها سیلی در مقابل اقدامات آمریکا بود و ان‌شاءالله شاهد سیلی‌های پیاپی به این فرعون زمانه خواهیم بود.

,

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مردم و مجلس شورای اسلامی همانند گذشته پشت سپاه هستند و همان‌طور که طی این چند روز گذشته شاهد بودیم تمامی نمایندگان مجلس از تمامی جریانات سیاسی از سیلی موشکی سپاه پاسداران علیه مواضع آمریکا حمایت می‌کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه