اخبار داغ

به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر درگز؛

کنار گذر ضلع شمال غربی درگز به نام مبارک شهید سلیمانی مزین شد

کنار گذر ضلع شمال غربی درگز به نام مبارک شهید سلیمانی مزین شد
شهردار درگز گفت: به پاس مجاهدت های شبانه روزی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، بلوار کنار گذر ضلع شمال غربی درگز به نام مبارک این شهید بزرگوار مزین شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رمضان یزدان پناه شهردار درگز در گفتگو با صبح توس؛ از مزین کردن بلوار ضلع شمال غربی درگز به نام مبارک سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی عنوان کرد: در پی حادثه تروریستی استکبار جهانی مبنی بر به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی، بلافاصله کمپینی با موضوع نام‌گذاری میادین و بولوارهای شهرها در شهرداری‌های کل کشور ایجاد شد.

,

شهردار درگز گفت: به‌محض اطلاع از این موضوع، یک جلسه فوری با حضور اعضای شورای اسلامی شهر درگز برگزار کردیم و میادین و بلوارهای پیشنهادی برای مزین کردن به نام سردار سلیمانی مورد بررسی قرار گرفت.

,

یزدان پناه تبیین کرد: خروجی جلسه، نام‌گذاری کنارگذر ضلع شمال غربی درگز که ابتدای آن میدان شهید صیاد شیرازی و انتهای آن میدان مشاهیر و دارای طول سه کیلومتری است به نام مبارک شهید سلیمانی شد.

,

وی افزود: هم‌اکنون مصوبه این شهرداری به کمیته نام‌گذاری استان منعکس شده و تابلوهای مسیر هم تعویض شده‌اند؛ همچنین بحث جداسازی شبکه آب شرب به منظور بهسازی وضعیت این بلوار در برنامه کاری شهرداری قرار گرفته است.

,

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: امیدواریم این عمل شهرداری درگز مورد رضایت حق‌تعالی قرار گرفته باشد و بتوانیم با این کار که در برابر مجاهدت‌های شبانه‌روزی شهید سلیمانی قطره‌ای در برابر دریا محسوب می‌شود، نام و یاد آن شهید بزرگوار را همیشه در یاد و نام مردم شهرستان زنده نگه‌داریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه