اخبار داغ

رئیس خانه احزاب گیلان:

مردم با تمام وجود برای سرباز وطن به میدان آمدند/ احتمال تعویض برخی از نمایندگان احزاب اصلاح طلب وجود دارد

مردم با تمام وجود برای سرباز وطن به میدان آمدند/ احتمال تعویض برخی از نمایندگان احزاب اصلاح طلب وجود دارد
سهیلا مدارایی با تأکید بر اینکه "قاسم سلیمانی"، سرباز وطن و فراجناحی است و تمام ملت ایران با دل و از صمیم قلب آمدند، گفت: یک عده بیخود می کنند که به این حرکت مردم خرده می گیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سهیلا مدارایی رئیس خانه احزاب گیلان و دبیرکل حزب مشارکت های مردمی گیلان در گفتگو با خبرنگار ۸دی با اشاره به رشادت های سردار "قاسم سلیمانی" در واکنش به توهین یکی از اعضای شورای عالی اصلاح طلبان گیلان به حاج قاسم سلیمانی (اینجا بخوانید)، اظهار کرد: نباید این اظهارنظر به پای دیگران گذاشته شود و این اظهارات مورد تأیید اصلاح طلبان نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی , (اینجا بخوانید),

وی تأکید کرد: "قاسم سلیمانی"، سرباز وطن و فراجناحی است و تمام ملت ایران با دل و از صمیم قلب آمدند.

,

 

,

* یک عده بیخود می کنند که به این حرکت مردم خرده می گیرند

, * یک عده بیخود می کنند که به این حرکت مردم خرده می گیرند,

رئیس خانه احزاب گیلان و دبیرکل حزب مشارکت های مردمی گیلان با تأکید بر اینکه یک عده بیخود می کنند که به این حرکت مردم خرده می گیرند، گفت: شهادت "قاسم سلیمانی" یک مسئله فراجناحی و بدور از دیدگاه های اصلاح طلب و اصولگرایی است.

,

مدارایی با بیان اینکه ایران یک خانه بزرگ است ومردم ایران فرزندان این کشور هستند، افزود: فرزند ایران گاه یکی می شود مثل سردار "قاسم سلیمانی"، گاه این فرزند یک‌نخبه است و گاه ممکن است حتی یک فرد کم‌توان ذهنی با اختلالات روانی!! فرزند این کشور باشد.

,

دبیرکل حزب مشارکت های مردمی گیلان با بیان اینکه این ها نمایندگان احزاب اصلاح طلب در گیلان هستند خودشان مؤسس نیستند، افزود: دبیران کل احزاب در تهران هستند که بدون شناخت کافی برای برخی که هنوز بچه اند حکم می زنند، این در حالی است که این افراد حتی در نشست های کشوری شرکت نمی کنند و ما با برخی از آنها مشکلاتی داریم و و احتمال تعویضشان وجود دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه