اخبار داغ

سخنگوی شورای شهر کرمانشاه:

موافقت فروش ۲۵۰ میلیاردتومان اوراق مشارکت برای قطار شهری کرمانشاه

موافقت فروش ۲۵۰ میلیاردتومان اوراق مشارکت برای قطار شهری کرمانشاه
سخنگوی شورای شهر اسلامی کرمانشاه از موافقت فروش ۲۵۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت توسط شهرداری برای قطار شهری کرمانشاه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیداحسان احسانی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز،  در مورد آخرین وضعیت و اقدامات صورت گرفته برای قطار شهری کرمانشاه اظهار داشت: برای تأمین بخشی از اعتبارات قطار شهری با لایحه شهرداری جهت فروش اوراق مشارکت موافقت شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

وی افزود: در این راستا بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به فروش می‌رسد تا شهرداری بخشی از بودجه پروژه را تأمین کند.

,

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمانشاه بیان کرد: شهرداری نیز گرفتار مشکلات اقتصادی بوده و سخت است که برای این پروژه هزینه کند و اکنون که نقدینگی پایین آمده با فروش یا واگذاری املاک درصدد است بتواند تهاتری انجام دهد و پروژه را پیش برد.

,

احسانی راجع به موانع موجود بر سر راه پروژه مذکور گفت: مخالفت میراث فرهنگی در بخش شمالی این پروژه و کمبود بودجه مانع پیشرفت کار شده است.

,

وی با تاکید بر اینکه شورای شهر برای تأمین بودجه پروژه قطار شهری ممانعتی ایجاد نکرده، افزود: همچنین برای تأمین اعتبارات پروژه مذکور بخشی از املاک شهرداری طی سال قبل و امسال به فروش می‌رسد و در این راستا چندین مورد مصوب شده است تا بخشی از بدهی پیمانکاران تأمین شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه