اخبار داغ

ژاپن سفارتش را در بغداد بست

ژاپن سفارتش را در بغداد بست
وزارت امور خارجه ژاپن اعلام کرد که سفارت این کشور در بغداد را به صورت موقت تعطیل کرده و از شهروندان خود می‌خواهد از سفر به عراق خودداری کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شبکه خبری سی‌ان‌ان گزارش داد وزارت امور خارجه ژاپن روز چهارشنبه با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که سفارت این کشور در بغداد به صورت موقت تعطیل می‌شود.

وزارت امور خارجه ژاپن همچنین سطح هشدار سفر به عراق را به چهار افزایش داد که به معنای توصیه به شهروندان برای خروج از عراق و خودداری از سفر به این کشور است.

این اطلاعیه در عین حال اعلام کرد که کنسولگری ژاپن در اربیل همچنان باز است.

این خبر در حالی است که پاسداران انقلاب اسلامی در انتقام از ترور سردار سلیمانی در عملیاتی موفق به نام «عملیات شهید سلیمانی» ده‌ها فروند موشک زمین به زمین به پایگاه هوایی اشغالی ارتش تروریستی و متجاوز آمریکا موسوم به «عین‌الاسد» واقع در استان الانبار عراق شلیک کرد.

سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه ۸ نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی در مسیر فرودگاه بغداد به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و با پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شدند و به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه