اخبار داغ

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه در اردبیل:

اخراج کامل آمریکا از خاورمیانه ، التیام بخش جهان اسلام است

اخراج کامل آمریکا از خاورمیانه ، التیام بخش جهان اسلام است
معاون هماهنگ کننده نیروزی زمینی سپاه با بیان اینکه قاسم سلیمانی یکی از سربازان در گهواره امام خمینی در زمان وقوع انقلاب بود، به انتقام خون فرمانده جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت: تنها اخراج کامل آمریکا از خاورمیانه می تواند التیام بخش جبهه مقاومت شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما،سردار پورجمشید معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران شامگاه امروز در یادواره شهدای عملیات کربلای 4 و 5 که در مسجد اعظم اردبیل برگزار شد، به بیان خاطراتی از رزمندگان اردبیلی در این عملیات ها پزداخت و گفت: شهیدان داورد یسری، بنامعلی محمدزاده و میر علی یوسفی سادات از جمله فرماندهان اردبیلی بودند که در دوران دفاع مقدس خالصانهنقش مهمی در ماموریت های محوله ایفا کردند

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,
وی با بیان اینکه تا مکتب عاشورا زنده است راه شهدا نیز ادامه خواهد داشت. گفت: شب های عملیات کربلای 5 شب های قدر انقلاب اسلامی است.
,

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران در بخش دیگری از سخنان خود به توصیف شخصیت ممتاز سپهبد شهید قاسم سلیمانی فرمانده جبهه مقاومت پرداخت و گفت: این شهید والامقام از جمله یاران در گهواره امام خمینی(ره) در ابتدای شروه نهضت بود که پس از پیروزی انقلاب اسلامی با حضور داوطلبانه به عنوان یک سرباز کوچک نظام در میادین جبهه های حق علیه باطل به سرعت مدارج کمال را طی  و به فرماندهی بزرگ در دوران دفاع مقدس تبدیل شد.

,

وی با بیان اینکه سپهبد قاسم سلیمانی از اولین رزمنده های استان کرمان بود، گفت: وی پس از ورود به سپاه پاسداران به شمالغرب و جبهه های کردستان اعزام شد و توانست در مدت کوتاهی با نشان دادن قدرت، شجاعت و تدبیر مثال زدنی در میدان جنگ، مراحل فرماندهی را طی کند.

,

پورجمشید با بیان اینکه همه فرماندهان دوران دفاع مقدس تنها به ادای تکلیف فکر می کردند، گفت: قاسم سلیمانی نیز بر همین اندیشه فعالیت می کرد و برایش پست و مقام اهمیتی نداشت.

,

وی به تشکیل لشگر 41ثارالله کرمان نیز اشاره کرد و گفت: سپهبد شهید مامور تشکیل و راه اندازی لشگر کرمان شد.

,

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه در ادامه سخنان خود به مسئولیت های خطیر قاسم سلیمانی در دوران زندگی خود اشاره کرد  و گفت: فرماندهی لشگر 41 ثارالله کرمان، فرماندهی قدس نیروی زمینی در جنوب شرق کشور و مقابله با اشرار و ضد انقلاب منطقه، فرماندهی قرارگاه قدس و نهایتا فرماندهی سپاه قدس از جمله مسئولیت های وی در دوران حیاتش بود.

,

وی به کارهای مهم سپهبد قاسم سلیمانی در سپاه قدس اشاره کرد و گفت: اداره نهضت در منطقه و راهبری محور مقاومت از جمله کارهای ارزشمند فرمانده جبهه مقاومت بود.

,

پور جمشید با بیان اینکه حاج قاسم مدیریت نمی کرد بلکه با رهبری و هدایت کارها را پیش می برد، گفت: فرماندهان ما با قدرت نفوذ معنوی و رهبری نشأت گرفته از سیره امامین انقلاب، عمل کردند.

,

وی به همراهی  قاسم سلیمانی با سید حسن نصراله و عماد مغنیه در مناقشات جبهه مقاومت با رژیم اشغالگر قدس اشاره کرد و گفت: فتح جنگ 33 روزه لبنان برابر اسرائیل که خود رژیم صهیونیستی به شکست مفتضحانه خود معترف شد در کنار نبرد 22 روزه غزه در دوران فرماندهی قاسم سلیمانی صورت گرفت، بطوریکه اسرائیل بعد از شکست های پی در پی مامور فرستاد و تقاضای آتش بس کرد.

,

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه نه تنها ملت ما بلکه کشورهای جبهه مقاومت مدیون ایثار و فداکاری های قاسم سلیمانی هستند گفت:  نقطه اوج خدمات قاسم سلیمان به جهان اسلام، دفاع از حرم اهل بیت(ع) و شکست داعش بود.

,

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام در صدد بودند تا با دستان داعش به تکرار عاشوراها در کشورهای اسلامی دست بزنند گفت: قاسم سلیمانی اجازه نداد سرهای شیعیان بر سر نیزه برود.

,

پورجمشید به سخنان بارزانی در خصوص سپهبد قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: کردهای عراق در جریان به اسارت در امدن اربیل به دست داعش، مدیون قاسم سلیمانی هستند.

,

وی به هوش سیاسی و کاردانی فرمانده جبهه مقاومت نیز اشاره کرد و گفت:وی در دیپلماسی نیز در بالاترین حد بود به طوریکه مستقیم با پوتین به گفتگو نشست و آنها علیه داعش هم پیمان رزمندگان اسلام شدند.

,

پور جمشید به تشییع باشکوه فرمانده جبهه مقاومت در ایران و عراق اشاره کرد و گفت: شهادت این مرد الهی برای کشور نیز خدمت بود، چراکه خون حاج قاسم موج جدیدی در ایران بلکه در منطقه ایجاد کرد و همه مردم با هر دین و آیین و سلیقه را برابر استکبار متحد و منسجم کرد، کاری که با هزینه های گزاف هم ممکن نبود.

,

وی به  هدف قرار دادن پایگاه های نظامی آمریکا توسط ایران در عراق نیز اشاره کرد و گفت: این اقدام تنها سیلی برای بیدار کردن آمریکا از خواب غفلت بود و انتقام هنوز به قوت خود باقی است که در فرصت مناسب گرفته خواهد شد.

,

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه حضور همه جانبه مردم در صحنه های سیاسی، فرهنگی، نظامی را از جمله سیلی های مردم به آمریکا عنوان کرد و گفت: حفظ وحدت و یکپارچگی در کشور نیز سیلی دیگری برای آمریکا است که توسط خود مردم زده شد.

,

وی با بیان اینکه آمریکا امروز به ذلت افتاده است، گفت: زمانیکه آمریکا با یک اشاره حکومت ها را در جهان تغییر می داد امروز در برابر عظمت ملت ایران به ذلت افتاده است.

,

پورجمشید با بیان اینکه فرار امریکا در حمله موشکی امروز ایران به پایگاه های نظامی اش، هیمنه آمریکا در منطقه را شکست، گفت: جثارت های بعدی این دولت مستکبر با پاسخ های کوبنده تری همراه خواهد بود.

,

وی در پایان سخنان خود از مردم مقاوم ایران و عراق و جبهه مقامت خواست تا با حفظ وحدت و یکپارچکی تا اخراج کامل امریکا از خاورمیانه عقب ننشینند.

,

روایتگری سردار بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)، شعرخوانی و مداحی از جمله برنامه های این مراسم در اردبیل بود.

,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه