اخبار داغ

با حضور مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی شمالغرب کشور انجام شد؛

انتصاب حجت الاسلام قیامی به عنوان مسئول نمایندگی آستان قدس استان اردبیل

انتصاب حجت الاسلام قیامی به عنوان مسئول نمایندگی آستان قدس استان اردبیل
طی مراسم تودیع و معارفه که با حضور مسئول آستان قدس شمالغرب کشور در اردبیل برگزار شد،حجت الاسلام قیامی به عنوان مسئول جدید نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل منصوب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما، طی مراسم تودیع و معارفه که شب پنجشنبه با حضور محمد یوسف شاکری مسئول آستان قدس شمالغرب و  مسئولان خادمیار رضوی آستان قدس  در اردبیل برگزار شد،حجت الاسلام اکبر قیامی مدیرکل اسبق اوقاف و اموخیریه استان اردبیل به عنوان مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل منصوب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,
مسئول آستان قدس رضوی شمالغرب کشور در این مراسم با قدردانی از فعالیت های ارزشمند نمایندگی آستان رضوی استان اردبیل اظهار داشت: نمایندگی های آستان قدس رضوی در شمالغرب کشور با اتحاد و انسجام بیشتری به فعالیت های ارزشمندی اقدام کرده است. 
,
 
,
وی با اشاره به اینکه نمایندگی های آستان قدس رضوی با رویکرد جدیدی به فعالیت های خود ادامه خواهد داد افزود: نمایندگی  اردبیل عملکرد خوبی از خود تا به امروز بجای گذاشته است که جای تقدیر و تشکر دارد.
,
 
,
 یوسف شاکری با بیان اینکه فعالیت های فرهنگی و محرومیت زدایی از جمله اقدامات نمایندگی های آستان رضوی در سرتاسر کشور است تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم در آینده با برنامه ریزی های منسجم تر و با همکاری خیرین و مردم، اقدامات خوبی در امر فعالیت های فرهنگی و محرومیت زدایی انجام دهیم. 
,
 
,
پیش از این کاظم دبیر به مدت دوسال مسئولیت نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل را بر عهده داشت.
,

 

,

انتهای پیام/ه

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه