اخبار داغ

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری؛

قیمت مرغ در چهارمحال و بختیاری پایین تر از نرخ مصوب عرضه می شود

قیمت مرغ در چهارمحال و بختیاری پایین تر از نرخ مصوب عرضه می شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده در حال حاضر قیمت گوشت مرغ در این استان پایین‌تر از نرخ مصوب تعیین شده دولتی عرضه می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  جهانبین نیوز؛ الله کرم نصیری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری امروز در کارگروه تنظیم بازار استان گفت: ۳۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات برای خرید و ذخیره‌سازی میوه شب عید این استان اختصاص و ابلاغ یافت.

وی افزود: سازمان تعاون روستایی استان مکلف است از این میزان تسهیلات تامین اعتبار شده ۱۸ میلیارد ریال بابت خرید میوه پرتقال و ۱۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال مابقی را برای تامین و ذخیره‌سازی میوه سیب اختصاص دهد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده در حال حاضر قیمت گوشت مرغ در این استان پایین‌تر از نرخ مصوب تعیین شده دولتی عرضه می‌شود.

نصیری نبود محدودیت در عرضه کالای شکر و برنج وارداتی دانه بلند در استان را یادآور شد و تصریح کرد: با ذخیره‌سازی مناسب این ۲ کالای اساسی و پر مصرف در استان، امسال تا پایان سال هیچ کمبودی در توزیع برنج، گوشت منجمد و شکر وجود ندارد.

وی تصریح کرد: طبق بررسی کارشناسان اقتصادی کشور و استان، قیمت دام و طیور تولیدی در یک ماهه گذشته نسبت به شاخص‌های کشوری کاهش چشمگیر داشته است.

وی تاکید کرد: مسوولان دستگاه‌های اجرایی عضو این ستاد موظفند تا با افزایش گروه‌های بازرسی از هرگونه افزایش قیمت کالاهای اساسی، ناوگان حمل و نقل مسافربری و اصناف جلوگیری کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه