اخبار داغ

طفل 7 ساله فدای اشک تمساح می شود؛

خیری که مدرسه روستای گرماش را ساخت اما روسیاهی سلبریتی ها همچنان باقیست!

خیری که مدرسه روستای گرماش را ساخت اما روسیاهی سلبریتی ها همچنان باقیست!
۱۶ مهرماه سال 97 دنیا ویسی دانش‌آموز کلاس اول ابتدایی دبستان ظفر روستای گرماش براثر فرو ریختن دیوار حیاط این مدرسه مصدوم و براثر شدت جراحات وارده فوت می کند...
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  کُردتودی، ۱۶ مهرماه سال 97 دنیا ویسی دانش‌آموز کلاس اول ابتدایی دبستان ظفر روستای گرماش براثر فرو ریختن دیوار حیاط این مدرسه مصدوم و براثر شدت جراحات وارده فوت می کند، این خبر به سرعت در تمام رسانه ها و شبکه های اجتماعی بازتاب گرفت و متاسفانه عده ای دشمن نادان و بی غیرت که مدعی دفاع از حقوق مردم کُرد بودند به جای پرداختن به اصل موضوع، به سبب دشمنی با نظام اسلامی ایران، جریانی را به راه انداختند که رنج و اندوهش به مراتب از خود مرگ طفل معصوم داستان ما زجرآورتر بود که خانواده آن به شدت از این موضوع نگران شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی،,

, ,

اکبر جوهری دادستان قبلی سنندج در آن هنگام اعلام کرد که این چنین موضوعی صحت ندارد و با افرادی که این چنین حاشیه هایی را بوجود آورند برخورد شدید می شود، اما وی رفت و این موضوع همچنان ناتمام ماند.

,

 وی در گفت‌وگویی از تشکیل پرونده قضایی برای شایعه سازان پرونده فوت دختر دانش اموز سنندجی (دنیا ویسی) در آینده نزدیک خبر داد و گفته بود: به موضوع فوت این دانش آموز ورود کرده‌ایم و منتظر نظریه کارشناسی پزشکی قانونی در رابطه با علت فوت هستیم و به زودی به عنوان مدعی العموم برای فرد یا افرادی که ادعا کرده بودند به این دختر تجاوز شده است و به نوعی در فضای مجازی موجب تشویش اذهان عمومی شده بودند پرونده قضایی تشکیل می‌دهیم چرا که شایعه سازی یک اقدام مجرمانه است که متناسب با جرم با آن برخورد قاطعانه خواهیم داشت اما گویا دادستان رفت و ماجرای شایعات ماجرای دنیا به جایی نرسید!

,

دادستان سابق سنندج که از همان روزهای اول قول برخورد با شایعه سازان این خبر را داد پس از ماه ها از سمتش استعفا داد و نتیجه پرونده مشخص نشد!

,

, ,

او گفته بود؛ دستگاه قضا در مورد هر گونه ادعا در خصوص این پرونده و علت مرگ این دانش آموز کلاس اول ابتدایی مدرسه روستای گرماش بررسی ها و تحقیقات لازم را انجام می دهد و تحت تاثیر فضاسازی ها قرار نخواهد گرفت.

,

این در حالی بود که امجد ویسی پدر دنیا ویسی شایعات مطرح شده در مورد چگونگی مرگ دخترش را تکذیب کرده بود و می گفت: ادعای تجاوز به دخترم و قتل وی کذب محض است و به هیچ عنوان صحت ندارد. دنیا هنگام آوردن توپ از تونل ایجاد شده در دیوار، سرش به آجری خورده و دیوار فروریخته، شایعه سازی را پایان دهید و همان هنگام خواستار برخورد دادستان با شایعه سازان بود اما گویا این موضوع هم همانند یک سری موضوعات دیگر به وادی فراموشی سپرده شده است.

,

همه مردم روستا و مسؤولینی که از نزدیک پیگیر ماجرا بوده اند، عنوان کرده بودند که ریزش دیوار تخریبی مدرسه عامل مرگ «دنیا» بوده اما برخی سلبریتی نامحترم فرسنگ ها دورتر و دشمن بی غیرت از ان طرف دنیا  گفته بودند این اظهارات دروغ است و تعرض جنسی عامل مرگ او بوده و گویا توهم دشمنی با نظام اسلام ایران غیرت و آبرو را هم از این جماعت گرگ صفت گرفته است.

,

, ,

اما بهتر بود به جای نشستن در آن طرف دنیا و ادعای کُرد بودن و تهمت درست کردن برای خانواده های کُردستانی هزینه ساخت این مدرسه فرسوده را تقبل می کردند، و یا سلبریتی هایی که فقط شعار سیاسی و دفاع از زنان و دختران را می دادند و پولشان از پارو بالا می رود چرا یک درصد هم به فکر ساخت یک مدرسه کوچک در این روستا نشدند، آری سخن از دور خوش است...

,

این اتفاق در شرایطی رخ داده که به نظر می رسد یکبار برای همیشه باید با اینگونه شایعه پراکنی های هدف دار که منجر به از بین رفتن آبروی یک فرد یا بخشی از جامعه می شود برخورد قانونی صورت گیرد. 

,

, ,

مدت زیادی از این موضوع نگذشته بود که حاج مهدی کیانی فرد خیر تهرانی آمادگی خود را برای ساخت مدرسه‌ای جدید و تقبل تمام هزینه‌های آن در این روستا اعلام کرد. 

,

این مدرسه ۲ کلاسه در زمینی به مساحت حدود ۲۰۰ متر مربع احداث شده و آماده پذیرایی از دانش‌آموزان است.

,

برای ساخت این مدرسه سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال هزینه شده است که تمام هزینه‌های ساخت این واحد آموزشی از سوی حاج مهدی کیانی فرد خیر تهرانی پرداخت شده ضمن اینکه این مدرسه به سیستم گرمایشی کاملا استاندارد مجهز  و از سایر امکانات آموزشی جدید نیز برخوردار است و به گفته ی رییس مجمع خیرین مدرسه ساز کردستان  قرار است هفته آینده این مدرسه افتتاح شود و دانش‌آموزان به ساختمان جدید منتقل شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه