اخبار داغ

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین:

شهادت سردار سلیمانی درس عبرتی باشد برای کسانی که به‌دنبال مذاکره هستند

شهادت سردار سلیمانی درس عبرتی باشد برای کسانی که به‌دنبال مذاکره هستند
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: جریانات امروز باید درسی شود برای کسانی که می‌خواهند از طریق مذاکره با دنیای استکبار حرف بزنند؛ اما سردار سلیمانی زنده و ماناست و وظیفه داریم که گام دوم انقلاب را استوار، محکم و مومنانه برداریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ حجت الاسلام علی نعمت اللهی در همایش استانی تبیین بیانیه گام دوم انقلاب که صبح امروز(پنج شنبه) در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سمبل مبارزه با ظلم و استکبار و شیاطین بود و متعلق به همه بشریت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی افزود: سردار سلیمانی یک مومن واقعی بود که به معنای واقعی از هیچ چیز هراس نداشت و شجاعانه به دل دشمن می‌زد و به هدف و وعده خود ایمان و اراده داشت؛ هیچگاه وعده از بین بردن داعش که عملی شد را فراموش نمی‌کنیم.

,

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره اینکه نباید به مذاکرات با آمریکا دل بست، اذعان کرد: در واقع سردار سلیمانی گام اول را در گام دوم انقلاب را استوار و با عظمت برداشت.

,

این مقام مسئول بیان کرد: آفرین بر سپاه قهرمان که با حمله موشکی به پایگاه امریکا در عراق دیدیم که ترامپ مثل موش آب کشیده شد و این همان ترامپی است که در منطقه قلدری می‌کرد؛ بعد از جنگ جهانی دوم این اولین بار است که حمله موشکی به پایگاه نظامی امریکا اتفاق می‌افتد که آن را شخم می‌زند و این عزت ایران بود.

,

سردار سلیمانی خون جدیدی در رگ‌های انقلاب اسلامی جاری و ساری کرد

, سردار سلیمانی خون جدیدی در رگ‌های انقلاب اسلامی جاری و ساری کرد,

نعمت اللهی ابراز کرد: جریانات امروز باید درسی شود برای کسانی که می‌خواهند از طریق مذاکره با دنیای استکبار حرف بزنند؛ اما سردار سلیمانی زنده و ماناست و وظیفه داریم که گام دوم انقلاب را استوار، محکم و مومنانه برداریم.

,

وی تصریح کرد: سردار سلیمانی خون دیگری را به رگ‌های انقلاب ساری و جاری کرد که باید تدوام دهنده راه این شهید بزرگوار باشیم؛ اگر حاج قاسم سلیمانی شهید نمی‌شد باید در واژه شهادت شک می‌کردیم چرا زیبنده این فرمانده بزرگ بود.

,

این مقام مسئول در پایان تاکید کرد: باید گوش به فرمان منویات رهبری باشیم و سردار سلیمانی زنده است و نامش بر هر کوی و برزنی وجود دارد.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه