اخبار داغ

مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه:

ایران با هدف قرار دادن پایگاه‌های نظامی، تابوی مقابله با آمریکا را شکست

ایران با هدف قرار دادن پایگاه‌های نظامی، تابوی مقابله با آمریکا را شکست
مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به اینکه حمله موشکی به پایگاه‌های آمریکا نشان از اقتدار ایران دارد گفت: رای اشتباه موجب می‌شود افرادی بر سرکار آیند که خسارت‌هایی را به کشور تحمیل کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سردار محمدعلی حق‌‎بین صبح امروز در مراسم یادواره شهدای مسجد ولیعصر(عج) محله بصیر فریدونکنار اظهار کرد: فریدونکنار به نام سردار شهید حاج حسین بصیر مزین است که فرمانده‌ای دلاور بود.
 
وی خاطرنشان کرد: اگر از سردار سلیمانی امروز به‌عنوان فرمانده دل‌ها یاد می‌شود، در زمان دفاع مقدس “حاجی بصیر” فرمانده دل‌های ما بود.

مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان خاطره‌ای از سردار حاج حسین بصیر گفت: در سال ۶۰ و ۶۱ به‌عنوان بسیجی نیروی تحت امر حاج بصیر بودم و یک روزی که به‌عنوان نگهبان چادرهای سنگر بودم به سنگر سردار بصیر رفتم تا از او اجازه بگیرم که به دلیل علاقه به تیراندازی چند تیر با تفنگ شلیک کنم، حاج بصیر درحالی که نشسته بود با مشاهده من به طرفم آمده و زمانی که خواسته خود را مطرح کردم او مرا در آغوش کشید و بوسید و سپس برای من دلیل آورد که این تیرها به سختی به دست رزمندگان رسیده و نمی‌توان آن را به آسانی هدر داد؛ این خاطره و حاج حسین بصیر پس از گذشت بیش از ۳۵ سال به عنوان یک درس و شاه بیت زندگی من است.

این فرمانده جبهه مقاومت تصریح کرد: برخی فکر می کنند قاسم سلیمانی و حاج بصیر شدن کار سختی است، درحالی که بسیار آسان است و فقط باید نگاه خود را به زندگی و افراد پیرامون خود تغییر دهیم.

حق‌بین با بیان اینکه اخلاص از جمله ویژگی‌های اصلی شخصیتی سردار سلیمانی بود گفت: شجاعت، تدبیر و فهمیدن کار از ویژگی‌های دیگر حاج قاسم سلیمانی بود.

وی حمله موشکی سپاه پاسداران به پایگاه‌های آمریکایی در عراق را نشان از اقتدار کشور ما دانست و یادآور شد: آمریکایی‌ها درحال حاضر اذعان می‌کنند که هیچ یک از نظامیان ما کشته نشدند، اگر فرض را بر این بگیریم که کسی هم کشته نشده همین که این اقدام انجام شد، نشان از اقتدار جمهوری اسلامی دارد که با جرات اعلام می‌کند انتقام سخت می‌گیرد و هنوز مشخص نیست که حمله موشکی برای آخرین مرتبه باشد.

مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه ادامه داد: بیش از ۶۰ سال است که هیچ کشوری جرات مقابله با آمریکا را نداشت و هم‌اکنون جمهوری اسلامی ایران این تابو را شکسته است.

این فرمانده جبهه مقاومت افزود: درحالی که عراق هشت سال با ایران در جنگ بود اما درحال حاضر به واسطه نقش‌آفرینی سردار سلیمانی عراق از متحدان اصلی ایران است.

حق‌بین اظهار کرد: روزی اسرائیل به ۲۰ متری کشور ما رسیده بود اما هم‌اکنون به واسطه سردار سلیمانی و نیروهای تربیت یافته او بیش از دو هزار کیلومتر از ما فاصله دارند و البته اینک سربازان سلیمانی پشت سیم خاردارهای اسرائیل قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: عمل کردن به حرف و گفته‌ها یکی دیگر از ویژگی‌های بارز شخصیتی سردار سلیمانی بود و اگر میخواهیم راه آن مرد بزرگ را ادامه دهیم باید مردانه در میدان بمانیم.

مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به اینکه سلیمانی نه تنها فرمانده جنگ بلکه فرمانده دل‌ها بود تصریح کرد: رفتار سردار سلیمانی با همه رفتار محبت‌آمیز بود که موجب تزریق محبت در دل‌ها می‌شد.

این فرمانده جبهه مقاومت با بیان اینکه دشمن درحال هزینه و برنامه‌ریزی برای گرفتن فرزندان ما است گفت: برای اینکه فرزندان جامعه ما به دام دشمن نیافتند نیاز است که ما بزرگترها به آنها نزدیک‌تر شویم و از مرزبندی‌هایی مانند بدحجاب و بدپوشش خودداری کنیم چراکه شیوه سردار سلیمانی این نبود.

حق‌بین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به درآستانه بودن انتخابات، بر لزوم انتخاب صحیح افراد تاکید کرد و یادآور شد: متاسفانه از ابتدای انقلاب تاکنون در بسیاری از مواردی که رای‌گیری انجام شده ما رای اشتباه دادیم و همین امر موجب شد افرادی بر سرکار آیند که خسارت‌هایی را به کشور تحمیل کنند.

وی با انتقاد از اینکه برخی افراد در انتخابات خود را مجتهد برای انتخاب افراد می‌دانند، افزود: افرادی که در انتخابات آگاهی لازم را ندارند باید مانند مقلّد عمل کنند؛ مساجد باید دارای لیدرهایی باشند تا مردم برای آگاهی‌بخشی به آن‌ها مراجعه کنند.

مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه ادامه داد: تمامی این افرادی که مسئول هستند از رای ما به آن منصب رسیده‌اند و اگر اشکالی در عملکرد آن‌ها می‌بینیم به ما هم مربوط می‌شود.

این فرمانده جبهه مقاومت با بیان اینکه جامعه‌ای که فرهنگ آن درست نباشد اقتصاد آن درست نمی‌شود تاکید کرد: کسانی که در انتخابات به عنوان کاندیدا ادعای درست کردن اقتصاد را دارند باید متوجه باشیم که آن‌ها دروغ می گویند اما آن‌هایی که حرف از فرهنگ می‌زنند و دغدغه کار فرهنگی دارند بدانید که فردی کاربلد است.

انتهای پیام/

 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه