اخبار داغ

واکنش علمای اهل سنت خراسان‌جنوبی در پی انتقام سپاه پاسداران:

دنیا متوجه باشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه حال قدرتمند است

دنیا متوجه باشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه حال قدرتمند است
علمای اهل سنت خراسان جنوبی ضمن تقدیر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پی حمله موشکی به پایگاه عین الاسد، گفتند: این اقدام تنها هشدار و سیلی به آمریکا بود و دنیا باید متوجه قدرت سپاه باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مولوی عبدالعزیز خالقی عالم اهل سنت روستای درمیان در گفت وگو با خاورستان، در مورد اقدام شب گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انتقام شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و حمله موشکی به پایگاه عین الاسد آمریکا در عراق، اظهار کرد: جواب دشمن دادنی است و در موقعیت‌هایی که فراهم می‌شود باید حتما جواب دشمن را داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,
وی افزود: جواب دشمن قدرت نمایی است آنچنان که آنها در غفلت و بی خبری جان‌ها را از ما می‌گیرند و خرابکاری‌هایی می‌کنند ما باید علنی جواب آن هارا بدهیم.
,
 
,
اقدام سپاه نشان داد که تمام دنیا پی به قدرتمند بودنش ببرند
,
 
,
عالم اهل سنت روستای درمیان تصریح کرد: دنیا باید متوجه شود سپاه پاسداران  انقلاب اسلامی ایران بیدار در همه حال قدرتمند است. می‌تواند باسخ تیر را با تیر و موشک را با موشک بدهد. سپاه پاسداران با پیشرفت‌های جدی که در بحث نظامی دارد از خود دفاع خواهد کرد.
,
 
,
خالقی افزود: سپاه باید با دستور مقام معظم رهبری از آنچه که در توان دارد و از جان مایه بگذارد.
,
 
,
عالم اهل سنت روستای درمیان گفت: 41سال است سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با خون بازی می‌کند و جواب‌های خونین را می‌دهد. این خون‌ها ان‌شاءلله به موفقیت خواهد انجامید.
,
 
,
خالقی افزود: سپاه باسداران انقلاب اسلامی باید در هر زمان آمادگی داشته باشد و به یک حمله بسنده نکند سپاه باسداران انقلاب اسلامی در هر جای دنیا که باشد باید از خود دفاع کند و دشمن را به خاک ذلت بنشاند.
,
 
,
وی تصریح کرد: تاریخ انقلاب اسلامی  نشان می‌دهد تجربه ذلت آمریکا بسیار است و این‌ها همه درس است و پیام مید‌هد که ما باید آماده باشیم. اگر آماده باشیم خدا هم حمایت‌مان می‌کند.
,
 
,
خالقی بیان کرد: سخن مقام معظم رهبری در مورد این‌که اقدام ما فقط در حد سیلی برای آمریکا می‌باشد سخن بسیار به جایی است و این متن را باید با قلم‌های زرین نوشت.
,
 
,
وی تصریح کرد: دنیا نیز باید متوجه این امر بشود دولت،ملت، بسیج، سپاه وتمام نیروی‌های انتظامی یک قدرت واحد وم توجه ولی امر مسلمین هستند.
,
 
,
محمد حسینی امام جمعه اهل سنت طبس  مسینا نیز درگفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: مسلم است ایستادگی در برابر آمریکا خواسته تمام ملت ایران بود و همه خواستار این بودند که پاسخ قاطعی به آمریکای جنایتکار داده شود.
,
 
,
وی افزود: غیر از مردم ایران تمام همسایگان از جمله عراق ، سوریه، یمن ، پاکستان و افغانستان همه خواهان پاسخ سخت به آمریکا بودند.
,
 
,
امام جمعه اهل سنت طبس  مسینا بیان کرد: الحمدلله ما شاهد این بودیم‌ که سپاه پاسداران  انقلاب اسلامی پاسخ قاطعی به آمریکا داد و پایگاه آمریکایی‌ها که بسیار مجهز، حساس و با تمام امکانات بود را علی رغم آمادگی دشمنان درهم کوبید.
,
 
,
اقدام سپاه پاسداران موجب شادی دل مردم شد
, اقدام سپاه پاسداران موجب شادی دل مردم شد,
 
,
حسینی بیان کرد: قلب این ملت و تمام مردم آزادی‌خواهی که نگران و ناراحت  بودند شاد شد و این خود بیانگر این است که دشمن متوجه باشد که ملت ما همیشه هشیار ، بیدار و آگاه هستند.
,
 
,
وی ضمن عرض تشکر از تمام نیروهای سپاه پاسداران  انقلاب اسلامی گفت: تمام ملت ایران باید تابع فرمایشات مقام معظم رهبری باشند.
,
 
,
 اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  یک هشدار به آمریکا بود
,
 
,
امام جمعه اهل سنت طبس مسینا اظهار کرد: اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  یک هشدار  و بنا به فرموده مقام معظم رهبری یک سیلی برای آمریکا بود.
,
 
,
حسینی گفت: خواسته تمام ملت ایران و کشور ها این است که تمام پایگاه های آمریکا از منطقه برچیده شود و آمریکا از منطقه خارج شود که درآینده دیگر شاهد این افکار و جنایت های آمریکا نباشیم.
,
 
,
وی افزود: آمریکا هراقدامی راکه درکشورهای سوریه، فلسطین و لبنان انجام می‌داد همه را به نام ایران تمام می‌کردند اما امروز کشورهای همسایه بیدار وآگاه شدند وتوان مبارزه با آمریکا را دارند.
,
 
,
امام جمعه اهل سنت طبس مسینا افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهان برچیدن ظلم در منطقه است و با خواسته‌های هرکشوری که خواسته باشد وارد عمل می شود.
,
 
,
مولوی سید مصطفی حسینی امام جماعت اهل سنت روستای فندخت شهرستان زیرکوه نیز در این خصوص به خبرنگار ما گفت: بنده به عنوان یک مسلمان و ایرانی و به عنوان کسی که دوست دارد عدالت در دنیا برقرار باشد این حرکات زشت صهیونیسم و در راس همه جنایتکاران آمریکا را بسیار زشت و ناپسند می‌دانم.
,
 
,
امام جماعت اهل سنت روستای فندخت شهرستان زیرکوه  بیان کرد: امیدواریم انشاءلله این غده سرطانی نه تنها درجهان اسلام بلکه درکل جهان ریشه کن شود.
,
 
,
سپاه قدس به فرماندهی سردار سلیمانی توانست تمام نقشه‌های دشمن را خنثی کند
, سپاه قدس به فرماندهی سردار سلیمانی توانست تمام نقشه‌های دشمن را خنثی کند,
 
,
حسینی گفت: سپاه قدس که در راس آن سردار بزرگوار ما شهید حاج قاسم سلیمانی قرار داشت الحمدلله توانست تمام نقشه‌ها و توطئه‌های آمریکا را در خاورمیانه خنثی کند. 
,
 
,
وی افزود: آمریکا از سال هاقبل به فکر دشمنی با این شخصیت مهم ایرانی، اسلامی، جهانی و بین المللی افتاد و در نهایت سردار بزرگ اسلام رابه شهادت رساند.
,
 
,
امام جماعت اهل سنت روستای فندخت شهرستان زیرکوه  اظهارکرد: فراق حضور نداشتن شخصیتی همچون سردارحاج قاسم سلیمانی برای ملت ایران وحتی جهان بسیار سخت و ناگوار است.
,
 
,
حسینی بیان کرد: اروپا نفهمید سردار حاج قاسم سلیمانی چه  خدمات فراوانی را برای آنها انجام داده بود و کاری را انجام داد که نباید می‌کرد و ان‌شاءالله خون سردار دامن گیرشان خواهد شد.
,
 
,
وی بیان کرد: تا زمانی‌که این دیدگاه در دنیا وجود داشته باشد و بخواهد تفرقه دربین مردم ایجاد کند و درتمام عالم به فکر منافع خود باشد حتما این دیدگاه محکوم است.
,
 
,
امام جماعت اهل سنت روستای فندخت شهرستان زیرکوه  گفت: برای محو غده سرطانی نه تنها ایران اسلامی بلکه مقاومت از پای نخواهد نشست و تا رسیدن به هدف تلاش خواهد کرد گرچه ممکن است این کار سختی‌هایی نیز داشته باشد.
,
 
,
حسینی بیان کرد: ملت مسلمان ایران با حضور در مراسم تشییع سردار در شهرهای ایران نشان دادند که باید پشت مقام معظم رهبری باشند.
,
 
,
وی افزود: ان‌شاءلله حمایت از مقام معظم رهبری تا استقرار نظام اسلامی در تمام جهان و تا آمدن حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه ادامه پیدا خواهد کرد.
,
 
,
امام جماعت اهل سنت روستای فندخت شهرستان زیرکوه بیان کرد: اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرموده مقام معظم رهبری تنها سیلی کوچکی برای آمریکا بود.
,
 
,
حسینی گفت: با توجه به وحدت، شور و نشاطی که مردم ایران به نظام، اسلام و به آرمان‌های دینی و شرعی خود دارند قطعا باید آمریکا و اروپایی‌ها بدانند این ملت از پای نخواهد نشست تا چهره کریه استبداد، ناامنی و قلدری از جهان محو شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه