اخبار داغ

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع):

دومین کنگره ملی شهدای سادات مشترک خراسان‌جنوبی و کرمان برگزار می‌شود

دومین کنگره ملی شهدای سادات مشترک خراسان‌جنوبی و کرمان برگزار می‌شود
سردار قاسمی گفت: دومین کنگره ملی و کشوری شهدای سادات به صورت مشترک بین استان های خراسان جنوبی و کرمان در سالگرد شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و سردار سپهبد سلیمانی برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی صبح امروز در اجلاسیه شهدای سادات خراسان‌جنوبی در حسینیه جماران بیرجند، ضمن گرامیداشت یاد شهدای سادات و سردار سپهبد سلیمانی، اظهار کرد: توفیق نصیبمان شد تا در راستای عمل به آموزه های دین اسلام و تاکیدات مقام معظم رهبری در زنده نگه داشتن یاد شهدا اجلاسیه شهدای سادات را برگزار کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,
وی افزود: اجلاسیه ۱۴۱ شهید سادات و گرامیداشت یاد آخرین شهید سادات شهید رضوی و سردار سپهبد سلیمانی و یارانش را همزمان با ایام سوگواری شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها برگزار می شود.
,
 
,
فرمانده سپاه انصار الرضا علیه السلام خراسان جنوبی گفت: درود می فرستیم به روح بلند شهید کاظمی که از یاران شهید سپهبد سلیمانی بود و زمان شهادت این سردار با سالروز شهادت شهید کاظمی همزمان شده است.
,
 
,
سردار قاسمی با اشاره به این که ۴۰ ویژه برنامه شهدای سادات برگزار شده است، تصریح کرد: جلسات کنگره شهدای سادات از ۹ ماه گذشته برگزار می‌شود و ۴ کارگروه نیز فعال شدند.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه ۱۲ جلسه پیرامون برگزاری اجلاسیه شهدای سادات برگزار شده است، افزود: از ۱۰ هزار نفر از سادات استان دعوت شده است تا در این اجلاسیه شرکت کنند و از ۱۴۱ شهید سادات استان ۱۲۱ شهید از بسیج و سپاه پاسداران و ۲۰ شهید از نیروهای ارتش و نیروی انتظامی استان هستند.
,
 
,
فرمانده سپاه انصار الرضا علیه السلام خراسان جنوبی با اشاره به این که ۴۰ هزار سادات در استان داریم، افزود: در ۱۵ روستای استان نیز سادات حضور دارند.
,
 
,
سردار قاسمی تصریح کرد: ۱۲ یادواره شهرستانی و 25 یادواره دهستانی و بخشی شهدای سادات برگزار شده است.
,
 
,
وی افزود: برای شرکت در مراسم گرامیداشت شهید سپهبد سردار سلیمانی بیش از دو هزار و ۸۰۰ نفر از خراسان جنوبی در کرمان و بیش از هزار نفر در مشهد مقدس حضور پیدا کردند.
,
 
,
فرمانده سپاه انصار الرضا علیه السلام خراسان جنوبی گفت: دو نفر از هم استان های عزیز ما در مراسم تشییع پیکر شهید سپهبد سلیمانی به رحمت خداوند رفتند و مراسم تشییع آن ها نیز همزمان با این اجلاسیه برگزار شد.  
,
 
,
قاسمی گفت: دومین کنگره ملی و کشوری شهدای سادات به صورت مشترک بین استان‌های خراسان جنوبی و کرمان در سالگرد شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و سردار سپهبد سلیمانی برگزار خواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه