اخبار داغ

فرماندار بیرجند:

سردار سلیمانی نماد امنیت در خاورمیانه بود

سردار سلیمانی نماد امنیت در خاورمیانه بود
ناصری گفت: حیات آمریکا در گرو کشتار مردم بی‌گناه و بی‌امنیتی در منطقه و سردار سلیمانی نماد امنیت در خاورمیانه بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی ناصری فرماندار بیرجند صبح امروز در حاشیه راهپیمایی عظیم مردمی در حمایت از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انتقام خون شهید سپهبد سلیمانی در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: سردار سلیمانی پرچم‌دار مبارزه با تروریسم منطقه‌ای بود و آمریکا هیچ‌گاه نمی‌خواست در منطقه خاورمیانه ثبات برقرار شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
 
,
وی افزود: در صورتی که تروریسم در منطقه کاملا ریشه‌کن می‌شد آمریکا در منطقه و خاورمیانه جایی نداشت و به همین دلیل سردار سلیمانی را به شهادت رساند.  
,
 
,
فرماندار بیرجند گفت: حیات آمریکا در گرو کشتار مردم بی‌گناه و بی‌امنیتی در منطقه و سردار سلیمانی نماد امنیت در خاورمیانه بود.
,
 
,
ناصری به ضرب المثل اگر آینه بشکند به هزاران آینه تبدیل می شود اشاره کرد و یادآور شد: سردار سلیمانی یک آینه بود و اکنون هزاران سردار سلیمانی در کشور و محور مقاومت حضور دارند و قطعا نقشه آمریکا را که بخواهد حضور دائمی در منطقه داشته باشد را نقش بر آب خواهند کرد.
,
 
,
وی افزود: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند آمریکا باید با فضاحت تمام از منطقه خارج شود و خاورمیانه و کشورهای اسلامی جایی برای جولان دادن آمریکا نیست.
,
 
,
فرماندار بیرجند به پاسخ سپاه پاسداران در به شهادت رساندن سپهبد سلیمانی اشاره کرد و گفت: قطعا انتقام سختی که مقام معظم رهبری دستور دادند و مردم خواستند بیش از این خواهد بود و این گام و سیلی اول به فرمایش مقام معظم رهبری بود و در آینده آمریکا از اقدامات و پاسخ سپاه پاسداران و مردم کشور ما آسوده نخواهد بود.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه