اخبار داغ

فرماندار تربت حیدریه:

شهادت حاج قاسم جریان‌سازی جدیدی در تاریخ انقلاب اسلامی به راه انداخت

شهادت حاج قاسم جریان‌سازی جدیدی در تاریخ انقلاب اسلامی به راه انداخت
معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه با بیان اینکه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی علاوه بر اینکه یک فرمانده تمام عیار بود، بعنوان یک دیپلمات برجسته و با دکترین نظامی تمام عیار توانست محور مقاومت را در منطقه غرب آسیا تشکیل دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ علی رستمی معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه صبح امروز در دهمین نشست شورای اداری این شهرستان، گرامیداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: تمام شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی و همچنین شبکه های ماهواره ای قبل و بعد از شهادت شهید سلیمانی اوصاف این شخصیت نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تشریح دادند که همگان دیدیم در انتها همه این شبکه ها برای این شهید عزیز صفت کم آوردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی علاوه بر اینکه یک فرمانده تمام عیار بود، بعنوان یک دیپلمات برجسته و با دکترین نظامی تمام عیار توانست محور مقاومت را در منطقه غرب آسیا تشکیل دهد.

,

فرماندار تربت حیدریه تصریح کرد: اینکه گفته می شود این شهید والامقام یک دیپلمات برجسته بود بدان خاطر است که توانست محور مقاومت را با قومیت ها و مذهب های مختلف علیه استکبار جهانی متحد و گروههای مقاومت را در منطقه غرب آسیا تشکیل دهد.

,

رستمی با بیان اینکه شهادت شهید سلیمانی جریان سازی جدیدی در تاریخ انقلاب اسلامی به راه انداخته، افزود: در شرایط کنونی و وضعیت حساس داخلی و تحریم ها، تهدیدات و فتنه های خارجی، شهادت این شهید والامقام همه را حول یک محور متحد و جریان سازی جدیدی در تاریخ انقلاب اسلامی به راه انداخت.

,

ابعاد بین المللی شخصیت سپهد سلیمانی باید تبیین شود

, ابعاد بین المللی شخصیت سپهد سلیمانی باید تبیین شود,

فرماندار تربت حیدریه به ابعاد شخصیت بین المللی سپهبد سلیمانی اشاره کرد و افزود: نظام سلطه از بعد پیروزی انقلاب اسلامی و در طرح نظم نوین جهانی به دنبال آن بود تا با فتنه، ترور، جنگ و اختلاف بهترین منابع خدادادی در جهان که در منطقه بین النحرین وجود دارد را از آن خود کند، لذا بدان جهت با حضور شرارت بار خود در منطقه به دنبال منافع نامشروعش است.

,

رستمی گفت: موتور محرک و پمپاژ ایدئولوژیک مقابل این سلطه خواهی از درون جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته که با تشکیل و تقویت گروههای مقاومت و استحکام زنجیره مقاومت به دنبال شکل گیری تمدن بزرگ اسلامی است.

,

وی به رسالت امروز مسئولان و مردم در قبال این شهید اشاره کرد و افزود: رسالت ما این است که در مقابل سرمایه هایی همچون حاج قاسم، فضیلت ها، اخلاق، ولایتمداری و اطاعت پذیری او را برای نسل امروز و آینده انقلاب اسلامی تبیین و نهادینه کنیم.

,

شهید سلیمانی یک شخصیت انقلابی و شجاع بود

, شهید سلیمانی یک شخصیت انقلابی و شجاع بود,

امام جمعه تربت حیدریه نیز با اشاره به سخنان روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی در وصف این شهید والامقام، گفت: شهید سلیمانی یک انقلابی تمام عیار بود و این باید الگویی برای انقلاب اسلامی که عزت اسلام و مسلمین در عصر حاضر را حفظ کرده برای جامعه بشری تییین و نهادینه شود.

,

حجت الاسلام عصمتی تصریح کرد: ویژگی تدبیر و شجاعت این شهید والامقام که مقام عظمای ولایت به آن اشاره فرمودند در کنار هم توانست شخصیتی از این بزرگوار شکل دهد که با اخلاص مثال زدنی او همه حول یک محور در تشیع پیکر پاکش بر مبارزه با استکبار جهانی به سردمداری آمریکای جنایتکار تاکید کردند.

,

وی بیان کرد: شجاعت امروز در جامعه ما رعایت مر قانون است هر چند این قانون خوب نباشد چرا که قانون بد از بی قانونی و هرج و مرج در جامعه به مراتب بهتر خواهد بود.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه