اخبار داغ

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان:

شاهد ضعیف‌ترین آمریکا در طول تاریخ هستیم

شاهد ضعیف‌ترین آمریکا در طول تاریخ هستیم
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به استیصال آمریکا در منطقه، آن را ضعیف ترین آمریکا در طول تاریخ خواند و افزود: ترور سردار سلیمانی گواه واضح بر ضعف آمریکاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در اجتماع مردم سمنان به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی گفت: شیفتگان حضرت زهرا (س) این مسیر طی شده از 1400سال پیش تاکنون را تاظهور امام عصر (ع) ادامه خواهند داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,
دامغانی در ادامه گفت: انتظار ظهور، یک انتظار فعال است و انفعال نیست. انتظاری که در گوشه ای نشسته و صرفا عبادت کنیم تا حضرتش ظهور کند نیست، انتظار ملت ما عمل به وظیفه دینی و انقلابی است و حرکت، همت،جهاد و خودسازی نقش اساسی دارد.
,
 
,
وی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی انتظار را به زیبایی تجلی داد عنوان کرد: سردار سلیمانی یک منتظر واقعی بود و 41 سال با تلاش خالصانه و شجاعانه زمینه سازی ظهور را کرد و کوشید تا این مسیر 400ساله را برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی هموار کند.
,
 
,
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با تاکید بر اینکه سردار سلیمانی آیات قرآن را در میدان عمل تفسیر و تاویل کرد گفت: "واعدو لهم مااستتعطم من قوه" و "اشداء علی الکفار و رحمائ بینهم" را در میدان عمل پیاده کرد و لباس خدمت جهاد را به تن کرد و تا لحظه شهادت به تن داشت.
,
 
,
دامغانی ادامه داد: سردار سلیمانی هسته ها و جبهه مقاومت را شکل داد و نهضت فلسطین را احیا کرد. رژیم صهیونیستی را در حصار قدرت فلسطین و حزب الله لبنان قرار داد و با شکل دادن حشدالشعبی به قدرت و شرارت داعش پایان داد.
,
 
,
وی با اشاره به استیصال آمریکا در منطقه، آن را ضعیف ترین آمریکا در طول تاریخ خواند و افزود: ترور سردار سلیمانی گواه واضح بر ضعف آمریکاست. وقتی در تقابل راهبردی در برابر ملت ایران و سردار سلیمانی شکست خورد، مذبوحانه و ذلیلانه اقدام به ترور شبانه سردار سلیمانی کرد که نشان از افول و به بن بست رسیدن آمریکاست.
,
 
,
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به حمله موشکی به پایگاه عین الاسد آمریکا گفت: آمریکا سالیان سال ادعای پیشرفت نظامی داشت و به سیستم های پدافندی خود می نازید. در زمانی که در بالاترین سطح آمادگی بودند و سیستم های پدافندی شان اماده به کار بود یکی از مهمترین پایگاه های منطقه ای آمریکا فرزندان ملت در سپاه قدرت موشکی ایران را به رخ کشیدند و موشک های ایران با عبور از لایه های دفاعی و پدافندی شهر نظامی عبور کرد.
,
 
,
دامغانی در ادامه گفت: بدون اینکه یک موشک رهگیری شود هیچ عکس العملی نتوانستند نشان دهند.
,
 
,
وی با بیان اینکه ترامپ دست چدنی را کنار گذاشت و دستکش مخملی به سمت ایران دراز کرد گفت: این موضوع نشان از اقتدار ایران اسلامی است. به قول مقام معظم رهبری این یک سیلی کوچک بود اما هیمنه آمریکا را فرو ریخت. آمریکایی که کسی جرات تعرض به یک سربازش را نداشت، حالا با حمله موشکی ایران ابهت و اقتدار پوشالی اش فرو ریخت.
,
 
,
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ادامه داد: بعداز این حمله به بخشی از توانمندی های ما پی بردند و مردم عزیز بدانند که چرا دشمنان به دنبال این بودند که ما را خلع سلاح موشکی کنند تا اقتدار منطقه ای و قدرت منطقه ای را از دست بدهیم اما این خواب آن ها تعبیر نخواهد شد.
,
 
,
دامغانی با تاکید بر اینکه ملت ما زیر بار ذلت و بردگی نخواهد رفت اظهار کرد: شب گذشته قدرت ایران را در لرزش صدای ترامپ رئیس جمهور ابرقدرت جهان دیدید و این نتیجه قدرت و اقتدار ملت و نیروهای مسلح کشور است.
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه