اخبار داغ

وحدتی در گفت‌وگو با آناج مطرح کرد؛

خروج آمریکا از منطقه، حتمی و غیرقابل برگشت است

خروج آمریکا از منطقه، حتمی و غیرقابل برگشت است
نماینده مردم بستان‌آباد گفت: شهادت حاج قاسم برای آمریکا بسیار گران تمام خواهد شد، به راحتی دست از آمریکا برنخواهیم داشت. ترامپ باید بداند اکنون شرایط، مشابه با جنگ جهانی دوم نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، محمد وحدتی هلان نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار آناج، با بیان اینکه آمریکا هرچه سریع‌تر باید منطقه را ترک کند اظهار داشت: حرکت گستاخانه آمریکا در ترور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تمام معادلات منطفه‌ای و جهانی را تغییر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی افزود: باید در مقابل این جنایت شگفت‌انگیز، تودهنی محکمی به سردمداران ایالات متحده می‌زدیم، دلاورمردان سپاهی با موشک باران پایگاه‌های آمریکا در عراق سیلی محکمی بر دهن ترامپ و هم فکرانش زدند. انتقام سخت باید کاملا گرفته شود.

,

رئیس سابق مجمع نمایندگان استان خاطرنشان کرد: شهادت حاج قاسم برای آمریکا بسیار گران تمام خواهد شد، به راحتی دست از آمریکا برنخواهیم داشت. ترامپ باید بداند اکنون شرایط، مشابه با جنگ جهانی دوم نیست انسان‌های آزاده‌ای در منطقه و جهان وجود دارند که هرگز زیربار سلطه آمریکا نرفته و در مقابل تفکر آنان ایستادگی خواهند کرد.

,

وحدتی تصریح کرد: معادلات منطقه دگرگون شده و دنیا خوی تجاوزکارانه آمریکا را شناخته است، نه تنها خواست ملت اران، بلکه خواسته تمام ملت‌های جهان است که آمریکا با تمامی امکانات خود از منطقه خارج شود و این کار انجام خواهد شد. دولتمردان آمریکا اگر واقعا به دنبال ایجاد صلح و کمک به بشریت هستند چرا به کمک مردم خود نمی‌شتابند، اکنون مشکلات عدیده اقتصادی و سیاسی در داخل ایالات متحده وجود دارد.

,

این نماینده مجلس ادامه داد: از این به بعد امنیت آمریکا در منطقه و تمامی جهان به خطر افتاده است و مطئمنا آمریکا از غرب آسیا خواهد رفت، همانطور که رهبر انقلاب تاکید کردند، تمامی ملتهای آزاده جهان با تمام امکانات در مقابل آمریکا صف‌آرایی خواهند کرد و ریشه این غده را از منطقه خواهند کند.

,

وی با اشاره به مصوبه مجلس در راستای حمایت از سپاه قدس گفت: مجلس این وظیفه را احساس کرد که باید همراه با سپاهیان اسلام اینگونه در مقابل آمریکا ایستاد، تمامی امکانات مادی و نیروی انسانی جمهوری اسلامی ایران برای مقابل با آمریکا صف‌آرایی کرده و با استفاده از تمامی امکانات علیه آمریکا خواهیم بود. چنان فشاری از جانب ملتهای جهان به آمریکا وارد خواهد شد که طومار حکومت آمریکا در جهان در هم پیچیده خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه