اخبار داغ

گزارش دانا از حمله موشکی سپاه به مواضع آمریکا در عراق؛

عین الاسد یا عین الجسد؟/ تیر سانسورچی های دشمن به سنگ خورد+ تصاویر قبل و بعد از حمله ایران

عین الاسد یا عین الجسد؟/ تیر سانسورچی های دشمن به سنگ خورد+ تصاویر قبل و بعد از حمله ایران
بعد از سانسور رسانه های غربی از تلفات نظامیان آمریکایی مستقر در پایگاه عین الاسد، تصاویر ماهواره ای از پایگاه عین الاسد آمریکا نیز دال بر این است که حمله موشکی سپاه پاسداران دقیق و موفق بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رزمندگان نیروی هوافضای سپاه بامداد چهارشنبه 18دی ماه طی عملیاتی موفق به نام عملیات شهید سلیمانی، با رمز مقدس یا زهرا(س) با شلیک ده‌ها فروند موشک زمین به زمین، پایگاه اشغالی ارتش تروریستی و متجاوز آمریکا موسوم به عین‌الاسد را در هم کوبیدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این عملیات شجاعانه در واکنش به ترور ناجوانمردانه شهید سپبهد قاسم سلیمانی فرمانده سابق قدس و ابومهدی المهندس جانشین فرمانده نیروهای حشد شعبی عراق و همرزمان آنها صورت گرفت.

,

با این وجود مقامات نظامی و ارشد آمریکا در صدد کاهش میزان تلفات حمله موشکی نیروی هوافضای سپاه هستند و برخی از این مقامات در اظهارنظراتی مضحک ادعا کرده اند که حمله ایران به پایگاه عین الاسد هیچ تلفات جانی در پی نداشته است و صرفاً بخش کوچکی از تجهیزات نظامی از بین رفته است.

,

این در حالی است که «حسین سالم» از نمایندگان فراکسیون صادقون در پارلمان عراق تأکید کرد حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد در غرب استان الانبار که نظامیان آمریکایی در آن مستقر هستند، خسارت‌ها و  تلفاتی به‌جا گذاشته است.

,

سالم در گفت‌وگو با شبکه الفرات اظهار داشت آنچه در این پایگاه رخ داد، زلزله بود و حمله موشکی ایران به کشته شدن شماری از نظامیان و انهدام بالگردهای آمریکایی منجر شد.

,

وی فاش کرد اجساد نظامیان آمریکایی از پایگاه عین الاسد به تل‌آویو (در مناطق اشغالی) منتقل شده است.

,

سایت “نیوزویک” در ساعات ابتدایی حمله تعداد سربازان به هلاکت رسیده آمریکایی را حداقل ۲۷۰ نفر برآورد کرده است، اما این بخش از خبر دقایقی بعد حذف می‌شود.

 همچنین حساب کاربری توییتر خبرنگارانی که به بیان تلفات آمریکا پرداخته اند بطور کامل حذف شده است.

,
,
,

تصاویر ماهواره ای از قبل و بعد پایگاه عین الاسد آمریکا نیز دال بر این است که حمله موشکی سپاه پاسداران دقیق و موفق بوده است، اما هنوز آمار دقیقی از تعداد تلفات نظامیان آمریکایی در دست نیست.

,

, ,

در همین رابطه سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در پی تماس های مکرر اصحاب رسانه و عملیات روانی انبوه رسانه های آمریکایی، صهیونیستی و سعودی در کوچک نمایی سیلی اول انتقامی ملت ایران از جنایت تروریستی رژیم متجاوز و اشغالگر ایالات متحده آمریکا در به شهادت رساندن سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی و همراهانش، سردار سرتیپ امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه به تشریح جزئیات این عملیات خواهد پرداخت.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه