اخبار داغ

در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد؛

مراسم سوگواری هفتمین روز شهادت سردار سپهبد سلیمانی و یارانش در ایلام + تصاویر

مراسم سوگواری هفتمین روز شهادت سردار سپهبد سلیمانی و یارانش در ایلام + تصاویر
مراسم سوگواری هفتمین روز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش در مصلی بزرگ شهر ایلام برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، حجت الاسلام والمسلمین "اله نور کریمی تبار"، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در این مراسم سوگواری هفتمین روز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش در مصلی بزرگ شهر ایلام با اشاره به اینکه مهم‌ترین ویژگی حاج قاسم سلیمانی ولایت مداری و حرکت در مسیر ولی فقیه بود، گفت: انقلاب اسلامی با شهادت سردار سلیمانی، جان دوباره گرفت.      
 
وی تصریح کرد: شهادت چنین شخصیتی ما را به خود، انقلاب و رسالت سنگین مسلمانان و شیعیان جهان در این مقطع برای زمینه سازی ظهور منجی عالم بشریت آماده کرد.
 
امام جمعه ایلام گفت: ثمرات خون این شهیدان به مراتب بیشتر از حیات با برکتش خواهد بود که مقدمه آن خروج نیروهای آمریکایی از کشور عراق است.
 
حجت الاسلام کریمی تبار خاطرنشان کرد: سردار شهید سلیمانی فرمانده ای بصیر، زمان شناس و ولایت مدار بود که شهادت بهترین پاداش چهل سال مجاهدت و مبارزه فی سبیل الله او است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,
,
,
,
,
,
,

وی گفت: سردار سلیمانی مالک اشتر زمانه بود، فرمانده ای بصیر و توانمند که دشمن یارای مقابله با او را نداشت و نام ایشان بر دل آنها رعب و وحشت ایجاد می کرد.
 
وی تصریح کرد: دشمن طرح های خود را با بهترین استراتژیست ها، شجره نوپای تشیع را که ریشه آن به سمت کشورهای دارای شیعه در حال رویش است، نشانه گرفت و برنامه جنایتکارانه خود را تحقق بخشید و سعی داشت ریشه تشیع را بخشکاند و اتصال مذهبی را سرکوب کند.
 

,
,
,
,

امام جمعه ایلام یادآور شد: حاج قاسم، طرح های آنها را نقش بر آب کرد و هلال شیعی را از هندوستان و پاکستان تا عراق، یمن و شاخ آفریقا را به هم متصل کرد و جبهه مقاومت را تشکیل داد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه