اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

ترور شهید سپهبد سلیمانی نشان‌دهنده ضعف قدرت آمریکاست

ترور شهید سپهبد سلیمانی نشان‌دهنده ضعف قدرت آمریکاست
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: ترور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نشان می‌دهد آمریکا قدرتش را از دست داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، سردار مرتضی کشکولی صبح امروز در مراسم گرامیداشت سرار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش که در مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهرک حکمت برگزار شد اظهار داشت:  بزرگترین قدرت زر وزور، تزویر، مادی و نظامی و شوروی سابق بسیار تلاش کردند اجازه ندهند انقلاب اسلامی شکل بگیرد و بر همین اساس پس از پیروزی انقلاب اسلامی هشت سال جنگ  را به ایران تحمیل کردند تا شاید جنگ بتواند جلوی انقلاب اسلامی را بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

وی افزود: انقلاب اسلامی آمده بود سلطه شرق و غرب را نفی کند و یک انقلاب مستقل را ایجاد کند و مردم و دین را حاکم کند ولی دشمنان شرق و غرب با کمک ۳۸ کشور موفق نشدند جلوی انقلاب  را بگیرند.

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: پس از انقلاب اسلامی دشمنان تلاش کردند مانع قوی شدن ایران شوند و جلوی صدور انقلاب اسلامی را به خارج از مرزها بگیرند ولی نتوانستند برهمین اساس جمع بندی این بود که آمریکا خودش به میدان بیاید و بهانه حمله به برج های دوقلو را به صورت مستقل و به افغانستان و عراق حمله مستقیم کرد.

,

وی بیان کرد: سال ۸۷ سنای آمریکا طرح عراق فدرالی را تصویب کرد که براساس این طرح باید عراق به سه کشور تقسیم شود که در همین راستا سردار قاسم سلیمانی پس از به دست گرفتن فرماندهی  سپاه قدس اولین کارش این بود که مانع از اجرای این طرح شد،آن زمان توپ و موشک نداشتیم ولی سردار سلیمانی با رایزنی های فرهنگی، سیاسی و دینی از اجرای طرح تقسم عراق جلوگیری کرد.

,

سردار کشکولی گفت: آمریکا پس ازشکست دراجرای طرح تقسیم عراق از بین مردم جمع شدند و به پایگاههای نظامی رفتند در نتیجه داعش را به وجود آورد که نگذارند جمهوری اسلامی امت سازی کند و فشارهای روانی به جمهوری اسلامی وارد کردند که در همین راستا فتنه ۸۸ را به وجود آوردند و سبب اشوب و ناامنی در کشور شدند.

,

وی تصریح کرد:آمریکا از داعش خواست ظرفیت  کشورهای اسلامی را با هم درگیر  و مانع از تشکیل جبهه مقاومت شوند و همچنین کلیه میراث مذهبی، تاریخی  و دینی کشورهای اسلامی را تخریب کنند که ریشه دین را از بین ببرند.

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان خاطر نشان کرد:داعش با هجوم  رسانه ای رعب ووحشت را به دل مردم منطقه وارد کردند و موفق شدند که با تلاش شبانه روزی نیروی قدس  و سردار سلیمانی رزمندگان افغانی، سوریه ای، عراقی، لبنانی ، فلسطینی ، عراقی و پاکستانی خودشان را پیدا کردند. 

,

وی اظهار داشت: سردار سلیمانی یک شخصیت جامع بود نه فقط یک فرمانده نظامی، هوشمند و آشنا به مبانی دینی ، مذهبی و همچنین آشنا  به تاریخ منطقه و قومیت ها بودو با یک سفر به روسیه  و ملاقات با پوتین توانست پوتین را متقاعد  کند اگر در جنگ سوریه کمک نکنند در مسکو باید با داعش بجنگند و روسیه را وادار کرد که در سوریه با داعش  جنگید.

,

کشکولی افزود: امروز پس از شهادت سردار قاسم سلیمانی ابر قدرت زر، زور و تزویر که به اندازه کل مهمات جهان سلاح، مهمات، پول و رسانه  دارد سردار سلیمانی را با شکستن کلیه هنجارها، قوانین بین المللی و هنجارهای عرفی به این صورت که یک کشور رسما در کشوری دیگر نه در منطقه جنگی بلکه در وسط شهر بغداد شبانه و دزدانه با موشک یک شخصیت نظامی را ترور می کند این اقدام آمریکا  نشان می دهد آمریکا قدرتش را از دست داده و ملاقه اش به ته دیگ خورده است .

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: ترامپ فکر می‌کرد اگر بگوید من دستور ترور سردار قاسم سلیمانی را دادم قدرت آفرین است در صورتی که این دستور کلی از پر و کرکش را ریخت و با این وجود نیز  دولت های بسیاری از کشورهای جهان نیز جرات نکردند به ما تسلیت بگویند. 

,

وی بیان کرد: امروز رژیم صهیونیستی که  از ۱۸ سال پیش که به مناطق اسلامی حمله کردند و به دنبال تجزیه مناطق اسلامی بودند از طرف غزه،سوریه ، لبنان و عراق محاصره هستند. 

,

سردار کشکولی گفت: آمریکای جنایتکار سال ها پیش هواپیمای مسافربری ایران را در بندرعباس  را مورد هدف قرار داد ولی آن روزها ایران  موشک، پدافند و قدرت نظامی نداشت که جواب این جنایت را بدهد و انتقام بگیرد ولی امروز ما کسی هستیم که رهبرمان با قدرت می گویند انتقام سخت می‌گیریم  و دو شب پیش نیز انتقام گرفتیم. 

,

وی تصریح کرد: ترامپ در روزهای اخیر گفته بود ۵۲ سایت ایران و رهبر انقلاب اسلامی را می‌زنم  ولی روز گذشته برای اولین بار در ملاقات های روز چهارشنبه مقام معظم رهبری دستور دادند که سخنرانی ایشان از حسینه امام به طور مستقیم پخش شود.

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه نباید اجازه بدهیم حافظه تاریخی ایران از بین برود خاطر نشان کرد:  حماس در فلسطین، حزب الله در لبنان، انصارالله ، حشد الشعبی و بشار اسد نیز رای اورد این یعنی سردار قاسم سلیمانی  با راهبردهای رهبری نه با شمشیر و زور دل مردم را بدست آورد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه