اخبار داغ

مسئول عقیدتی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان:

اولین حرکت سیاسی خون شهید تنفر ملی از آمریکاست/جبهه مقاومت منتقم خون شهداست

اولین حرکت سیاسی خون شهید تنفر ملی از آمریکاست/جبهه مقاومت منتقم خون شهداست
مسئول عقیدتی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بابیان اینکه اولین حرکت سیاسی خون شهید تنفر ملی از آمریکاست گفت:جبهه مقاومت تحت زعامت مقام معظم رهبری منتقم خون شهداست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، حجت الاسلام و المسلمین محسن رمضانی شب گذشته در جمع عزاداران شهرستان چگنی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت صدیقه ‌کبری(س) و سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش اظهارداشت: جبهه مقاومت منتقم تحت زعامت مقام معظم رهبری خون شهدا است و جلوی دشمنان می ایستد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک، ,

وی افزود:خونی که در راه خدا ریخته شود تا قیامت ارزش دارد و ارزش آن به اثر آن خون درعالم است، اولین اثرخون شهید اثر معنوی می باشد که انقلاب روحی در آدم ایجاد می کند .

,

مسئول عقیدتی  سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان عنوان کرد: دومین اثر خون شهید آثار اجتماعی و سیاسی آن است که خون شهید سردار سلیمانی اثر سیاسی، اجتماعی دارد به طوریکه مشاور سابق امنیت ملی دولت قبل آمریکا گفته بود خون ایشون خطرناکتر از خودشون است.

,

وی باتوجه به حمله موشکی ایران به عین الاسد بیان کرد:  موشک به دست رزمندگان پرافتخارسپاه که خاری در چشم دشمنان اسلام هستند پرتاب شد که هیمنه پوشالی آمریکا را در جهان شکست و ما داریم به خراب شدن آمریکا نزدیک می شویم.

,

رمضانی گفت: این فقط سیلی ملت بزرگ ایران به دشمن بود که به یاری خداوند، به همت مردم و رهبری مقام معظم رهبری و خون های به ناحق ریخته شهدا آمریکای جنایتکار و تروریست از منطقه بیرون خواهد رفت.

,

وی ضمن تجلیل از شخصیت سردار پر افتخار اسلام شهید سلیمانی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در بین مردم قم با عظمت از شهید سردار حاج قاسم سلیمانی یاد کردند و فرمودند خون ایشان انقلاب را بیمه کرد.

,

مسئول عقیدتی  سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان خاطر نشان کرد:سردار سلیمانی خدمات بزرگی خارج از ایران انجام دادند که باید در کتاب های درسی ببریم و آیندگان این موضوع را بفهمند.

,

وی اظهارداشت: شیعه با خون زنده است ، شیعیان هر وقت خون داده اند حیات گرفته اند و ما هم شهید حججی ها را داده ایم و داعش و… را نابود کرده ایم.

,

رمضانی افزود: اولین حرکت سیاسی خون شهید تنفر ملی از آمریکاست که مقام معظم رهبری فرمودند: دنیا، دنیای مقاومت است و دنیای موشک ها ست، دنیای مذاکره نیست.

,

وی عنوان کرد: دنیا بدانند و آنهایی که در داخل هستند بدانند خون شهدا، راه شهدا و حرکت شهدا تمام شدنی نیست.

,

مسئول عقیدتی  سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بیان کرد: امام خمینی(ره) فرمودند ما انقلابمان را به دنیا صادر می کنیم و انقلاب ما انقلاب مستضعفین است و این وعده الهی است که فرمود و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه