اخبار داغ

فرمانده سابق لشکر عملیاتی 25 کربلا:

پایگاه‌های آمریکا در عراق همچنان از داعش حمایت می‌کنند

پایگاه‌های آمریکا در عراق همچنان از داعش حمایت می‌کنند
فرمانده سابق لشکر عملیاتی 25 کربلا مازندران با اشاره به نابودی داعش در عراق و تامین امنیت زائران اربعین، گفت: داعش همچنان به صورت پراکنده وجود دارد و دلیل آن هم حمایت پایگاه‌های آمریکا در عراق از این گروه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سردار حمید رستمیان پنجشنبه شب در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی تحت عنوان «تجمع بزرگ مردمی سلیمانی‌ها» که در مسجد جامع شهر سورک با تسلیت ایام فاطمیه و شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همزمانش، اظهار کرد: خداوند باب شهادت را برروی بندگان خاص خود باز می‌کند.
 
وی بیان کرد: مردم با حضور خود مقابل استکبار ایستادند و همچنین کشوری هستیم مقتدر که دنیا روی آن حساب باز می‌کند که این قدرت و عزت را مردم ما از اهل بیت دارند.
 
فرمانده سابق لشکر عملیاتی 25 کربلا، خاطرنشان کرد: صف آرایی جبهه انقلاب اسلامی با استکبار جهانی از ابتدای انقلاب نمایان شده و در زمان مختلف با دشمن مواجه شدیم و در مراحل مختلف با آنها جنگیدیم.
 
رستمیان با اشاره به نابودی داعش در عراق و تامین امنیت زائران اربعین، تصریح کرد: داعش همچنان به صورت پراکنده وجود دارد و دلیل آن هم حمایت پایگاه‌های آمریکا در عراق از این گروه است.
 
وی با تاکید بر اینکه استکبار جهانی داعش را ساخت تا چهره دین را خدشه دار کند، افزود: این گروه، صهیونیست‌هایی با پرچم اسلام و داعش هستند.
 
این فرمانده جبهه مقاومت با بیان اینکه قدرتی در منطقه ایجاد شد که فلسطین با قدرت خود مقابل اسرائیل می‌ایستد و این قدرت را سردار سلیمانی‌ها ایجاد کردند، گفت: علاوه بر ویژگی‌ها فردی، سردار سلیمانی از نظر نظامی دارای ویژگی‌های خاصی بود که از جمله آن ساماندهی و مدیریت نیروهای مختلف از کشورهای مختلف در جبهه مقاومت بود.
 
رستمیان با اشاره به اینکه دفاع از حقوق مردم برای ما اصل است، خاطرنشان کرد: برای نظامیان دنیا کشتار اصل و پیروزی است اما ما رعایت و دفاع از حقوق مردم را اصل می‌دانیم.
 
حجت الاسلام رضا محمدنسب امام جمعه میاندورود نیز در این مراسم با بیان اینکه سردار سلیمانی مطیع محض ولایت بود، اظهار کرد: دشمن سعی کرد بین دو ملت ایران و عراق تفرقه ایجاد کند اما اتحاد این دو ملت با شهادت این دو سردار شهید بیشتر شد و نقشه دشمنان را نقش بر آب کرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه